Bab 10

90 4 0
                                    

"Huaaa bestnya baring...lenguh dah otot otot aku ni"
Ad mula bermalas malasan diatas katilnya itu...

"Eee...peluh peluh ..terus baring atas katil.."
Usik Mia sambil membuat muka geli..padahal bukan dia tak tahu kawannya itu..susah benar berpeluh....tadi pun bukan kawannya main sangat pun...

Ad hanya memekakkan telinga.sambil memejam matanya....dia dah paksa aku main tadi...pastu banyak bunyi pulak...pang gi kot baru tau..

"Woii...tak yah nak tidur eyh..maghrib maghrib ni....gi mandilah...busuk!!" Mia menolok nolak badan kawannya itu ...budak ni bukan boleh percaya sangat...karang dia dah tidur....bom meletup pun tak sedar..taulah ABC...tu releks je...

"Alah Mia jangan lah kacau....kau tu yang patut pergi mandi ..karang maghrib terlepas pulak..dah dah gi mandi...pape roger" halau Ad sambil menolak kawannya itu...suka betul menganggu ketenteraman aku lah minah ni...jelous betul kalau tengok aku bermalas malasan macam ni...

"Ya Allah..Adriana Alisha!!! Bangun sekarang....pergi mandi dulu barulah tidur"
Mia mula mengoncang gocang badan kawannya itu...mana lah dia tak membebel...lepas dia mandi solat semua tadi tengok kawannya itu sedap terbongkang atas katil
dengan baju tak tukar...karang mula membebel cadar bau busuk lah kotor lah...aku juga terpaksa tadah telinga..sabor jelahh

Ad dengan keadaan mamai mula bangun mencapai tuala...setelah mendengar minah murai itu membebel...dia ni sehari tak membebel tak sah...dah macam mak mak dah aku tengok minah ni...

"Kau jangan tidur dalam bilik air tu pulak"perli mia ke arah Ad ..apabila melihat kawannya itu masih mamai..minah ni bukan boleh harap sangat...entah- entah jap lagi dia pergi sambung tidur bilik kid pulak. Bukan aku tak tau..minah ni kalau dah ngantuk kalah sleeping beauty woww.

Ad hanya menjeling sahaja...malas dia nak melayan minah murai tu...aku ngantuk lagi ni...dia boleh pulak membebel...nak je aku sumbat dengan stoking mulut dia tu..biar diam sikit..





You Are My Candy Crush Mr Muka KetatWhere stories live. Discover now