o zii obisnuita

814 26 9
                                    

22 Noiembri e 2012,o dimineata obisnuita de toamna.M-am trezit de dimineata deoarece trebuia sa merg la liceu.Ma ridic repede sa vad cat e ceasul:-o nu este tarziu si cel mai probabil voi intarzia la scoala.Zicand acestea,ma ridic repede din pat , ma imbrac in niste blugi mulati si imi caut un tricou alb simplu,peste el imi iau un pulover maro si in picioare niste adidasi negrii.Fug repede in bucatarie si pe masa gasesc un biletel,era de la mama. ,,Scumpo,am plecat in oras sa cumpar mancare fiindca frigiderul e gol,ti-am lasat niste bani in plicul in care a fost pusa scrisoarea,iti iei tu mancare in drum spre scoala,te pup si sa ai grija de tine,,.-Of Doamne , nu putea sa se duca Ieri la cumparaturi?am scos banii din plic ,mi-am luat ghiozdanul si am iesit afara uitandu-ma daca Mady si Jane, cele mai bune prietene ale mele au venit sa mergem impreuna la scoala,dap se pare ca nu.Vazand ca nu mai vin,am plecat .Cand am ajuns la scoala,toti au inceput sa vorbeasca despre mine si sa isi dea coate.Da,procedau asa deoarece eram iubita celui mai tare tip din scoala.Eram iubita chipesului Robinson Espino, avea 19 ani, era cu un an mai mare ca mine si era spaniol.Am crezut de toti oamenii care Stateau si se holbau la mine si am intra in clasa de matematica deoarece acolo aveam ora.Intru in clasa ,il salut pe profesor si il rog sa ma ierte ca am venit asa tarziu si am incercat sa gasesc ceva flauzibil Pentru a ma scapa de pedeapsa.Banca mea era exact in fata lui Mady si in lateral statea Jane. -De ce nu ma-ti asteptat?intreb eu. -Ce sa iti facem daca te misti in reluare.spune Mady. -Asa e de ce ai venit asa tarziu.Parca erai domnisoara perfectiune care se incadra mereu in timp.spune Jane. -Va rog frumos sa terminati cu vorba acolo in spate.replica profesorul. -Cum v-am spus astazi va dau test la matematica. -Poftim?Cum Adica ne Da test?Nu a mentionat de nici un test. -Ba Da Helen,a spus Dar tu cum ai fost prea ocupata cu Robinson al tau nu ai fost atenta si nu ai invatat.replica Jane. -Gata din momentul de fata nimeni nu mai vorbeste ca ii dau 2. -.Pai asta cred ca voi si primii.zic eu.

Dupa scoala:-Hey am 26 de apeluri nepreluate de la Robinson. -Ahh,uite Vezi de ce nu vrem sa stam noi cu tine?Pt. Ca TOT pomenesti de Robinson.Robinson in sus.. .Robinson in jos. Tocmai cand voiam sa ii spun ceva lui Mady a aparut si scorpia scolii.Fata pe care nu puteam sa o suport din cauza caracterului ei infect si a fitelor cu care se afisa. -Hey prieteni,uitati-o pe fraiera liceului.Si s-a intors aratandu-ma cu degetul si incepand sa socata un ras malefic.-Il are pe Robinson desi nu il iubeste,ii vrea doar banii fiindca ea si mama ei sunt sarace lipite pamantului.Nu am mai suportat,de mine putea sa spuna orice Dar pe mama sa o lase in pace.M-am dus la ea foarte furioasa si simteam cum furia pune stapanire pe mine si m-am infipt in parul ei si sub rugamintile ei sa ii dau drumul,pana la urma am cedat.

un suflet pierdut(Victoria Justice F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum