Dupa ce am terminat de scris aceea scrisoare,i-am trimis-o anonimului .Nu credeam ca ceea ce tocmai am facut a fost bine,deoarece acel anonim putea fii oricine care poate voia sa-mi faca rau.Dar nu,ce tot vorbesc eu?nu aveam sa patesc nimic rau si cu asta basta.Fiind plina de energie pozitiva si de entuziasm ca in sfarsit dorinta de razbunare se va implinii si ca totii anii mei de suferinta si tristete vor sfarsii,am decis sa merg in parc deoarece era o zii insorita de toamna,asa ca fara sa ma mai gandesc,mi-am luat geaca de piele din cuier si am iesit afara.Chiar in fata casei mele se oprise o masina si din ea a coborat un barbat bine facut dar putin mai in varsta .Imediat ce m-a vazut,si-a dat ochelarii de soare jos de la ochii si a spus surazand -Tu trebuie sa fii Helen. Vazand ca imi stie numele m-am speriat putin deoarece nu il mai vazusem pe acest domn si categoric,el nu avea de unde sa imi stie numele si atatea informatii despre mine. -De unde imi stii numele?am intrebat cu o curiozitate de nestavilit . Dupa cateva minute el a raspuns cu o oarecare ezitare -Eu sunt anonimul si in acelasi timp sunt si seful organizatiei din care te-am rugat sa faci parte.Iti promit ca nu vei regreta alegerea facuta,acum urca in masina si hai sa mergem in locul unde noi ne strangem,este locul numit,,casa agentilor,,. Nu stiam ce sa fac,dar la un moment dat l-am auzit din nou pe subconstientul meu care imi repeta acele cuvinte menite doar urechilor mele,,razbunare,,, fara sa ma mai gandesc la nimic am intrat in masina si am asteptat sa ajung la destinatie.Cand masina s-a oprit,am vazut o casuta foarte mica si foarte ciudata,mi-am dat seama de indata ca aceea casa era defapt ,,casa agentilor,, si fara sa ma las rugata,am intrat in acel loc..Dupa o ora in care seful echipei a stat sa-mi arate toata casa,mi-a spus -Poti incepe sa lucrezi de maine,de dimineata la ora 5 fix. si dandu-mi un costum negru de agent secret apoi m-a condus pana la iesire si luandu-si la revedere,a inchis usa in urma mea. Din perspectiva anonimului(a lui Gerardo) Dupa ce a plecat Helen l-am sunat pe Max si i-am spus -Totul a decurs asa cum mi-am propus si pregateste-te pentru ca am pacalit-o pe prostuta aia de Helen si o vom omora .Dar trebuie sa fim foarte atenti deoarece nu vrem sa lasam banuieli ,nu uita ca politia inca ne cauta. Spune-le si celorlalti ,,agenti,, de planul meu si veniti la ora 23 fix in locul nostru.
CITEȘTI
un suflet pierdut(Victoria Justice F.F)
FanfictionA cautat razbunare insa tot ce i-a fost dat sa primeasca e doar un eveniment ce ii va schimba viata.Vor urma momente grele pentru Helen insa ea va reusi sa le depaseasca cu ajutorul lui Max.Cel care i-a ucis iubitul a devenit persoana cea mai import...