rapirea

66 4 3
                                    

Helen P.O.V: Astazi ma vor externa din spital si pot spune ca nu imi pasa.Din moment ce nu stiu cine sunt sau unde ma voi duce dupa ce voi iesi de aici chiar nu imi pasa.Macar in spital era mai bine.Aveam un pat cald unde sa dorm,aveam mancare si cel mai important lucru,aveam un acoperis deasupra capului.O lacrima mi s-a prelins pe obraz in timp ce ma gandeam la asta.Nimeni nu ma va ajuta sa imi revin sau mai bine zis,nimanui nu ii va pasa de mine.Insa mereu am fost o persoana puternica si am putut sa fac fata multor pericole si am depasit multe obstacole ce imi stateau in cale.Chiar daca nu stiu cine sunt,cu siguranta stiu un singur lucru:ca nu trebuie sa cazi prada ironiei sortii ci dimpotriva,trebuie sa lupti ca sa le arati tuturor ca desi ai trecut prin momente foarte dificile,tu nu esti vulnerabila si acele trairi ingrozitoare te fac si mai puternica.Eram prinsa in transa si nici nu mi-am dat seama cand a intrat doctorul . Doctorul:-Domnisoara Helen,imbracati-va in hainele dvs si haideti sa semnati niste acte ca sa putem sa va externam! ------- Am dat din cap aprobator si l-am urmarit pe doctor cu privirea pana a inchis usa.Mi-am luat hainele pe mine si am mers alene pe coridorul spitalului pana ce am dat de usa 12, aici trebuie sa semnez actele.Am intrat pe usa,am salutat si m-am asezat pe un scaun,luandu-mi pixul si semnand actele.Dupa ce am terminat de semnat,am iesit din spital si mare mi-a fost uimirea cand l-am vazut pe acel barbat care intrase la mine in timp ce eram la spital si imi spunea despre" NOI DOI"parca il chema Max,dar in fine...el statea sprijinit de masina sa de un negru stralucitor si astepta pe cineva sa iese din spital..dar sper ca acea persoana sa nu fiu eu,adica de ce sa fiu eu din moment ce nu-l cunosc. -In sfarsit...ai iesit si tu,frumoaso! Hai sa mergem acasa ca sigur iti este foarte foame. ---------- ma uit in toate partile ca sa vad cu cine vorbeste dar am impresia ca vorbea cu mine. -Uite ce e...ciudatule: Eu nu merg nicaieri cu tine pentru ca nu te cunosc...intelegi? ------ chiar daca am vrut sa par dura,nu prea mi-a iesit fiindca baiatul asta era asa sexy si avea niste patratele uuh...mi se inmuiau picioarele cand il vedeam..dar ce tot spui aici Helen? Tu nu poti sa te indragostesti de un necunoscut.Eu nu pot sa ma mai indragostesc niciodata,de la moartea iubitului meu nu pot sa mai iubesc pe cineva.Nu vreau sa mai iubesc pe cineva,ca apoi sa pateasca si el ce a patit si iubitul meu.Nu mai vreau sa pierd o alta persoana iubita.Dar stai...cum imi amintesc eu de iubitul meu? Cred ca am facut cateva progrese si in curand o sa imi amintesc si de tipul acesta..apropo de el,statea sprijinit de masina si se uita cu o fata mirata la mine. -Bine! Si acum,daca nu vrei sa vii la mine acasa,sa te vad unde te duci! Ca nu stii nimic despre tine sau despre trecutul tau. ------- Oooof..aici avea dreptate,in afara faptului ca am avut un iubit care a murit,nu stiu nimic. -Of! Bine,o sa vin cu tine acasa,dar doar pentru ca n-am alta alternativa. Am mers la masina lui si el mi-a deschis usa,ca un gentelman ce e si m-am bagat in masina,pornind spre casa lui.Tot drumul a fost un chin...el isi tot punea mana pe piciorul meu si ma mangaia spunand ca voi fii "a lui". Mdeaaa asta s-o creada el.Cand am ajuns am ramas uimita de ce aveam in fata mea,era o vila cat un palat,avea in curte si o fantana arteziana,curtea era pavata si casa era de culoare alba si avea 9 etaje,interiorul era frumos decorat cum numai vedetele isi puteau permite sa aiba si pe deasupra mai avea si 2 servitoare si o bucatareasa. -Deci??...cum ti se pare? -Este ....dragut! --- spuneam asta pentru ca nu voiam sa ii arat ca sunt prea entuziasmata,dar eu chiar eram. -Hilda,pregateste-I ceva de mancare domnisoarei Helen. -Da,imediat Domnule. Spune bucatareasa -Bun..Helen,scumpo,dute la etajul 4 in ultima camera,la dreapta si fa in dus,eu te voi astepta in bucatarie,bine? -Ok,doar te rog ceva,nu imi mai zice "scumpo'' . ----el a zambit lasand la vedere dintii sai de un alb imaculat,avea un zambet angelic dupa care orice fata s-ar topi,dar nu trebuie sa gandesc asa------ ma duc in ultima camera de la etajul 4,din dreapta si cand deschid usa raman uimita de ce vedeam inauntru,peretii camerei erau alb cu negru,mobila era din lemn,vopsita intr-un alb lucios si pe jos era un covor de culoarea piersicii ce acoperea parchetul negru si in mijlocul camerei era un pat frumos aranjat cu un cearceaf din matase negru.Am intrat in baie,dezbracandu-ma si lasand apa fierbinte sa imi atinga pielea.Dupa ce mi-am terminat de facut dusul,am iesit din baie invelita intr-un prosop galben si m-am indreptat spre dulap sa vad in ce sa ma imbrac,dar nu aveam haine deoarece nici nu stiam unde. locuiesc.L-am strigat pe Max sa vina sa imi dea ceva de imbracat de la el si a venit intr-o fractiune de secunda.Statea in tocul usii si se uita la mine cu o privire perversa muscandu-si buza din cand in cand. -Esti al dracului de sexy doar in prosop--------- Imi dau ochii peste cap si il aud cum chicoteste. -Bine! Acum imi poti da ceva de imbracat? -Bine! Dar mai intai trebuie sa spui cuvantul magic. -------- Ce? Dupa ce ca nu am haine si imi e frig,mai trebuie sa spun si cuvantul magic? Ok! -Te rog! -Asa,vezi?--- si imi arunca un maieu alb si lung si niste blugi de-ai lui,ma duc in baie si ma imbrac iar cand ma uit in oglinda ma sperii de reflexia mea,atat blugii cat si maieul erau largi.Ies din camera si cobor in graba scarile pentru ca aveam o foame de nestavilit si voiam sa vad ce a pregatit Hilda de mancare.Cand ajung in bucatarie,Hilda isi luase geaca si geanta,apoi lista de cumparaturi si a deschis usa,vrand sa plece dar eu am oprit-o. -Stai!Unde te duci? -Ma duc la cumparaturi ca sa cumpar mancare ca nu am ce sa va fac sa mancati domnisoara Helen. -----Eu am tras lista de cumparaturi din mana Hildei si am zis:-Ma duc eu la cumparaturi! -Nu,imi pare rau domnisoara,dar asta este treaba mea! -Te rog Hilda...te rooooog! Am facut niste ochi de catelusi si pana la urma a cedat:- Bine! Dar doar de data asta! ---si mi-a dat banii pe care ii daduse Max pentru cumparaturi zambindu-mi parinteste. Hilda e o femeie foarte blanda si de treaba,chiar daca stau aici doar de o zi,am inceput sa tin la ea.Dupa ce am luat tot ce trebuia,am plecat spre un supermarket din centrul orasului.Nu stiu din ce cauza,tot drumul m-am simtit urmarita,stiu ca imi vine greu sa cred dar chiar sunt urmarita,cand am mers pe strada,o masina neagra ma urmarea si cand am intrat in supermarket,aceeasi masina,cu acelasi numar de inmatriculare s-a oprit in fata supermarketului.Cand am iesit din magazin,doi oameni mascati si imbracati in negru au iesit din masina si au venit dupa mine.Acum chiar ca imi era frica,mainile imi transpirau si inima batea cu putere,am fugit cat de repede am putut dar tipii aceia erau mult mai rapizi ca mine,asa ca m-au ajuns din urma,m-au prins si mi-au pus o batista la nas cu o substanta care m-a adormit si asta e tot ce imi amintesc.

un suflet pierdut(Victoria Justice F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum