traind o viata mizerabila

42 3 0
                                    

M-am trezit cu o durere de cap ingrozitoare,Dar de indata ce am deschis ochii am observat ca ma aflam intr-o camera pustie,peretii erau patati de sange si pe alocuri de mancare,in colturi era mucegai.In fata mea se afla un scaun din lemn uzat si o masa tot din lemn si ea la fel de veche ca scaunul. Incepusem sa ma alarmez,eu sunt intr-o camera pustie pe care nu am mai vazut-o niciodata,sunt legata la maini si la picioare si am o batista la gura. Dupa ce ca mi-e frica de necunoscut,acum chiar ma tem pentru viata mea. Oh my God,acum imi amintesc,am fost rapita de doi indivizi mascati si apoi am fost adusa aici. Cat timp am fost inconstienta? Ce urmeaza sa faca cu mine? Aceste intrebari ma framantau insa nu am timp sa caut raspunsuri de unde nu le pot primi. Se aud pasi pronuntati ce se apropie de camera unde ma aflu si se aud si niste voci de persoane ce par sa se certe. In cele din urma,usa se deschide larg,in camera facandu-si aparitia 5 barbati masivi,ce semanau mai mult cu niste gorile decat cu niste oameni,erau tatuati din cap pana in picioare si purtau bijuterii scumpe,erau ca gangsterii dar ceva mai bogati. Unul dintre ei se aseaza pe scaun in fata mea si mi se adreseaza:

-Buna seara,tarfa mica! Ce face urmatoarea noastra "atractie turistica".Zice asta in timp ce celelalte gorile radeau necontrolat,ovationau sau chiuiau. (Ok,ce e cu astia,ma aduc aici ca sa-si bata joc sau ce? Idioti care sunt). Fara sa imi dau seama,sunt ridicata de o ''gorila'' si sunt pusa pe umarul lui,in timp ce ma zbateam si tipam si il muscam,acesta ma duce intr-o camera plina ochi cu fete dezbracate sau imbracate sumar care plang si incearca sa-l induplece pe gorila asta sa le lase sa plece dar el nu le ia in seama ba din contra,le bate si le scuipa apoi ma arunca in pat ca un animal ce e si pleaca. Ma ridic din pat si ma uit in jur,fetele astea sunt mutilate,batute crunt si tinute in conditii inumane fara mancare sau apa,unele dintre ele au si murit din cauza bolilor si a maltratarilor. Toate acestea mi le confirma o tanara ce nu are mai mult de 16 ani ce a devenit victima a traficului de persoane pe cand avea doar 12 ani. Astia sunt niste diavoli fara suflet sau instinct uman. Ei se hranesc cu durerea ce o cauzeaza in jur. Am inceput sa plang zgomotos,Ce se va intampla cu mine? Voi sfarsi prin a fii batuta si violata si obligata sa fac lucruri pe care nu le doresc. Cum scap eu de aici? Mi-e mila de aceste fete dar si de viata mea. Cum am ajuns o victima? Ei bine,oricine poate deveni tinta traficantilor de carne vie.

-Oamenii astia ne obliga sa ne prostituam si profita de pe urma noastra,asa se imbogatesc ei. imi explica o fata pe nume Carla.

-Dar..politia nu ia masuri?

-Politia e incapabila de a face ceva,ei inchid un bordel astazi si maine,traficantii deschid alte doua..e foarte grava situatia si societatea noastra prefera sa inchida ochii si sa spere ca se va incheia dar ei nu stiu ca de fapt abia a inceput. Oamenii sunt asa de indolenti,nu le pasa de nimic...si..

Carla nu a apucat sa termine fraza ca a intrat un barbat imbracat la patru ace impreuna cu o domnisoara blonda cu un decolteu adanc si o fusta foarte scurta.

-Meredith va va ajuta sa va schimbati si apoi vreau sa urcati pe scena,avem clienti in seara asta.Ati auzit tarfelor?

Toate fetele,cu exceptia mea,au inceput sa tremure la auzul acestor vorbe. Tanarul a plecat din camera si Meredith a scos din dulap niste perechi de chiloti tanga si sutiene colorate.

-Cine e ala si cati ani are? Am intrebat-o pe Carla

-Ala e seful clubului si capetenia grupului de traficanti...oh si are 21 de ani si nu ar trebui sa stai asa in fata lui si sa faci pe neinfricata cu el ca te asigur ca e foarte puternic si influent,e de temut aici papusa si toata lumea il respecta si are o groaza de el ca de dracu'.

Hmm...omul asta e foarte bogat si.....incredibil de dragut...ooof nu gandi asa,omul asta e o javra ce merita sa moara pentru tot ce a facut.

Meredith ne-a aruncat hainele sau mai bine zis costumul de baie in brate si a plecat

-Bye bitches.

Nu o suport..cine se crede asta sa ne faca pe noi asa?

-Eu nu ma imbrac in asa ceva,categoric NU!

-Nu poti sa refuzi,daca o faci astia te omoara cu bataia si te supun la torturi ingrozitoare.

-oof..bine. Fara sa imi dau seama am inceput sa plang,asta imi strica reputatia de curajoasa dar nu imi pasa,asta e singura data cand sunt vulnerabila.Viata mea s-a terminat.

Am imbracat costumul si am plecat cu Carla si celelalte fete spre scena. Pe drum ne-am intalnit cu cel care se ocupa de "imaginea" noastra si cu tanarul sef. In timp ce barbatul ne aranja,seful clubului imi face cu ochiul si schiteaza un zambet pervers. Carla l-a vazut si imi spune la ureche

-Toate fetele astea au trecut mai intai prin asternuturile lui Ryan( seful) si apoi au lucrat pt. Alti clienti.

Ce?? Eu nu am de gand sa fac asta,nu o sa ma vand pe bani nici daca ma omoara,prefer sa o faca decat sa ajung ca aceste fete neajutorate a caror speranta a pierit de mult.Am intrat in scena si am vazut sute de barbati si tineri si mai batrani care ne examinau si zambeau ca niste imbecili apoi chiuiau. Norocul meu a fost ca am fost chemata de catre producatorul showului. Am parasit scena si cand am ajuns jos,l-am zarit pe Ryan.

-Uitati-o aici domnule! Zice producatorul,daca mai aveti nevoie de mine strigati-ma!

-Bine,poti sa pleci acum!

-Iar tu papusa vii cu mine,o sa ne distram in seara asta. spune Ryan in timp ce ma trage spre camera lui. Cum poate cineva asa frumos sa fie asa o javra si un demon? Doamne,cum pot sa cred asta?? Nu vreau sa fiu violata nici de catre el,nu vreau sa o fac cu el,este prima data pentru mine. Am inceput sa tremur si sa plang dar nu l-am impresionat,el m-a tarat pana in camera lui apoi a inchis usa.

Imi pare rau daca nu am mai postat de mult,am fost destul de ocupata. Si ma scuza-ti daca am greseli gramaticale,o sa le rectific pe parcurs. Enjoy it! :)) :*

un suflet pierdut(Victoria Justice F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum