Din perspectiva Helenei: era ora 6:00 si ceasul desteptator a inceput sa sune.Am vazut ca ceasul sunase si cu o ora in urma si cand m-am desmeticit bine din somn mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa merg la lucru acum o ora.Fara sa mai pierd timpul, m-am ridicat repede din pat, mi-am facut rutina zilnica si apoi am imbracat costumul dat de catre agentie si am plecat la agentie.Cand am ajuns acolo,am intrat inauntru si am observat imediat,ca in cealalta parte a incaperii se afla Gerardo cu o fata pe care nu o cunosteam.De indata ce m-a vazut mi-a zis:- Ea e noua colega de echipa, se numeste Michaela. Si fata ce se afla langa el a schitat un zambet fals . -Imi pare bine sa te cunosc,eu ma numesc Helen. -Nu pot spune acelasi lucru,eu ma numesc Michaela. Wow cat de rautacioasa poate fii, eu am vrut doar sa fiu draguta si ea se comporta urat. Cand am terminat de discutat tot ce aveam de discutat si de lamurit pe plan profesional,am plecat fiecare la noi acasa.Doar Michaela si Gerardo au mai ramas ca sa mai discute.Oare ce voiau sa vorbeasca? Din perspectiva Michaelei:Gerardo a vrut sa ma intrebe de ce ma uitam tot timpul la Max si de ce aveam o privire speciala pe care i-o acordam numai lui.-Ei bine raspunsul e simplu Gerardo.In trecut, eu si Max am format un cuplu. Pana cand a intervenit o problema intre noi si ne-am despartit,dar eu tot il iubesc si il voi iubi mereu. Doar te rog sa pastrezi tacerea . Este foarte important. -Deci asa ha? Tu si Max ati fost un cuplu. Pai ar fii cazul sa te grabesti si sa il tii mai mult pe langa tine. -Ce vrei sa spui cu asta? -Paiii am vazut ca Max ii face ochi dulci Helenei si de asemenea i-am vazut ieri,la un restaurant , mancand pizza si band suc. Pareau ca 2 porumbei indragostiti. -Poftim?! nu.................nu Max e doar al meu, iar tarfa aia nu mi-l va fura. -Hei pisi, eu vreau sa o distrug iar daca tu vrei sa mi te aliezi, o vom distruge. -Da Gerardo,raspunsul meu e da.Vreau sa o omor. -Pai bun,am un plan ce nu va da gres. -Te ascult. -Mai intai vreau sa te dai drept cea mai buna prietena a ei.Asa o vom putea termina. Stii proverbul:,,TINETI PRIETENII APROAPE,DAR DUSMANII SI MAI APROAPE,, vom da lovitura de gratie doar daca tu vei fii prietena ei si ea va avea incredere sa-ti spuna orice secret. -Sunt pregatita.
CITEȘTI
un suflet pierdut(Victoria Justice F.F)
FanfictionA cautat razbunare insa tot ce i-a fost dat sa primeasca e doar un eveniment ce ii va schimba viata.Vor urma momente grele pentru Helen insa ea va reusi sa le depaseasca cu ajutorul lui Max.Cel care i-a ucis iubitul a devenit persoana cea mai import...