Cand am ajuns in camera lui,am fost trantita pe pat. El s-a napustit asupra mea dar eu am inceput sa plang si sa-l implor sa ma lase in pace.Pana cand el s-a ridicat semn ca rugamintile mele rodeau.
-Asculta,tarfo! Nu stiu din ce motiv te-am lasat in pace dar pot sa-ti zic doar ca nu sunt capabil s-o fac..da,stiu ca sunt un incompetent. Acum pleaca pana nu ma razgandesc,pleaca de aici si nu te mai intoarce!
Calmeaza-te ca n-o voi face! zic eu in gand in timp ce parasesc camera lasandu-l sa planga intr-un colt. Dar oare de ce o face?? Nu era el "cel de temut" cel ce face multe si nu regreta nimic? Ce l-a facut sa se schimbe?
Nu-mi mai pasa,stiu doar ca nu pot pleca fara Carla si ma simt nevoita sa salvez aceste fete neajutorate chiar daca trebuie sa fac pe superwomen si probabil voi plati scump. Am fugit in camera unde se aflau fetele si le-am zis de planul meu.
-Karina,tu le atragi atentia, Marine in acest timp tu te duci la subsol unde tin ei armele si le bagi in sacul asta ca daca prin absurd ne dejoaca planul,vor veni dupa noi...inarmati.( scot un sac impaturit de la spate si i-l dau Marinei) dar ai grija sa nu te vada gardienii ce stau de paza,fii cu ochii in patru deoarece asta ar putea fii ultima noastra sansa de a scapa de aici. Anna tu o ajuti pe Marine in timp ce eu,Hilda si Carla fortam geamul din ultima camera,acolo unde nu prea intra ei.Haideti ca nu avem timp,am ascultat o conversatie intre Ryan si gorilele sale si au de gand sa ne vanda diseara unor idioti care platesc o gramada de bani pe noi. E o chestiune contratimp si trebuie sa o executam inainte sa se intample o tragedie.
Ne-am despartit si fiecare a inceput sa faca ce I s-a spus.-Omg..voi sunteti asa de hoot! Mmm si aveti niste 'bijuterii' asa mari si pun pariu ca sunt delicioase,pot sa le gust? As putea sa va fac un sex oral pe cinste...
-Hmm..curva tot curva ramane! Desigur ,oricum o sugeai,cu sau fara vointa. Noi te obligam sa o faci dar nu ma asteptam sa te oferi chiar tu. In fine,asa e mai distractiv,tarfo. Misca inauntru! - au inchis usa in urma noastra,tampitii astia trei nu stiu ce-I asteapta. Ei s-au intins pe pat si asteptau sa le fac oralul promis dar in loc de asta,am luat un cutit si I-am decapitat. Acum,ei stateau pe pat,cearceaful alb acum era rosu de la sangele ce se prelingea pe corpul lor si de acolo ajungea pe cearceaf. Eu ii priveam cu satisfactie in timp ce ei se inecau in apa mortii. Nu sunt o obsedata sau o nebuna dar cu siguranta nu mai sunt aceeasi fetita inocenta si dulce de 13 anisori a carei viata a fost distrusa de nenorocitii astia. Am incasat batai crunte si am fost violata de mai multe ori si obligata sa fac lucruri oribile dar astea nu m-au invins ci dimpotriva,m-au facut mai puternica si tot ce am invatat de-a lungul anilor a fost ca numai cei curajosi si puternici izbutesc in viata. Viata poate fii un iad pentru cei slabi si milostivi si toti te vor dobora cand te astepti mai putin. De aceea trebuie sa infrunti problemele cu onoare si curaj. Asta mi-a zis Helen,ea e puternica si neinfricata. Caracterul ei de razboinica m-a convins sa lupt pentru ceea ce iubesc. In fiecare seara ma gandesc la fetita mea de 2 ani.Mi-e asa de dor de ea, mereu plang ca n-o pot tine in brate,ca n-o pot ingrijii,ca nu-I pot oferi educatia necesara. Ei mi-au luat tot ce mi-a fost mai drag pe lume si asta trebuie sa se incheie. Totul are o limita si asta a fost depasita. Acesti monstrii distrug multe vieti,sunt ca vampirii doar ca in loc de sange,ei se hranesc cu durere si suferinta. Nu am mai reflectat asupra lucrurilor dureroase si am iesit din camera dar nu am apucat sa fac un pas ca am simtit ceva ascutit ce parea un cutit in spate si m-am prabusit fara rasuflare .
Perspectiva Helenei: O cautam pe Karina de o ora,am reusit sa deschidem geamul si eram gata sa evadam dar ceva ne-a atras atentia - corpul insangerat al Karinei atarna de tavan. Eram socate,paralizate de ceea ce am vazut si se pare ca drumul spre fericire e presarat cu obstacole. De nicaieri au aparut cateva din 'gorilele' lui Ryan cu pistoale si pusti indreptate spre noi.
-Acum sa vad care va fii urmatoarea voastra miscare tarfelor! Nici dracu nu mai poate sa va salveze acum! Spuneti-va rugaciunea inainte sa muriti .
Acum chiar suntem terminate,vom pieri!
Nu Helen,nu gandi asa...tu esti brava si oamenii astia gasesc mereu o solutie. Vei muri cand vei fi batrana in patul tau inconjurata de familia care va plange la capataiul tau nu aici si nu acum!
Constiinta mea are dreptate,nu pot renunta la jumatatea drumului si trebuie sa duc asta pana la capat. Am luat fetele si am zbughit-o afara,sarind pe geam dar traficantii au fost mai rapizi ca noi si ne-au ajuns din urma,reusind sa le prinda pe celelalte fete printre care se afla si Carla. Am vrut sa ma intorc dar ea nu m-a lasat.
-Nu face asta,Elena. Eu nu mai am un viitor de mult dar tu ai o viata,traiesti-o si nu uita un singur lucru,eu te-am considerat si te consider si acum inainte sa mor,o prietena de incredere,ai fost cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat...eee..esti ca o sora pt. mi...ii..ne. zicea in timp ce plangea in hohote. Dupa aceasta scena,am auzit o impuscatura si am vazut-o pe Carla la pamant,moarta. Am izbucnit in lacrimi si am fugit prin padure. Alerg de o ora si am obosit. Am facut trei pasi inapoi si m-am lovit de ceva,cand m-am intors am zarit chipul intunecat al lui Ryan.
-Unde mergi frumoaso?
O Doamne,acum chiar am facut-o lata!
Sfarsitul vol.I.
TO BE CONTINUED
Imi cer scuze pt. repetitii si daca am greseli gramaticale,regret dar sunt obosita si am tinut sa termin primul volum ca sa ma apuc si de al-II-lea :))
CITEȘTI
un suflet pierdut(Victoria Justice F.F)
Fiksi PenggemarA cautat razbunare insa tot ce i-a fost dat sa primeasca e doar un eveniment ce ii va schimba viata.Vor urma momente grele pentru Helen insa ea va reusi sa le depaseasca cu ajutorul lui Max.Cel care i-a ucis iubitul a devenit persoana cea mai import...