Nu imi venea sa cred ca eram prietena cu Michaela.Adica pe bune,la inceput a dat impresia unei rasfatate si a unei bogatase rece,cu o privire glaciala si sumbra,Dar se pare ca am judecat-o mult prea aspru.Nu cred ca aveam dreptul sa ma comport asa si chiar ma simteam prost fata de ea.Adica ea mereu m-a ajutat si a dat dovada de bunatate si ca e o prietena buna,iar eu de o fata foarte rea.Dar in cele din urma vocea Michaelei a reusit sa ma distraga din ceea ce faceam si anume sa ma gandesc mereu la lucrurile pe care nu le mai poti repara. -Helen,hai sa ne grabim ,te rog fiindca petrecerea lui Gerardo e peste o jumatate de ora. -Si care e graba,in 10 minute suntem gata cu totul. -Nu Helen,tu nu intelegi,......noi nici macar nu ne-am imbracat,si trebuie sa ne mai aranjam si parul,trebuie sa ne si machiem. -Nu,.......eu nu ma machiez,sub nicio forma posibila. -Haide,te rog,este o petrecere de bogatasi si trebuie sa fim elegante si frumoase. Doar in seara asta te rooooog! -off,bine Dar doar in seara asta. Am putut sa o observ pe Michaela ce dadea din cap aprobator.Am intrat in casa si mi-am luat rochia cea noua din plasa,apoi m-am imbracat in ea si m-am pus pe un scaun lasand-o pe Michaela sa ma machieze si sa imi faca parul cu ondulatorul.Dupa cateva minute am fost gata si m-am dus sa ma uit in oglinda.Cand am ajuns in dreptul oglinzii,nu mi-a venit sa cred de ce vazusem in ea.Am putut zari o fata foarte eleganta si frumoasa.Aceea fata era diferita de eu cea de zi cu zi.Era mult mai frumoasa si chiar imi placea de ea,desi la inceput m-am opus.Am mers sa imi iau sandalele cu toc cui si vazand ca si Michaela e gata imbracata intr-o rochie rosie la fel de scurta ca a mea,dar in comparatie cu mine,ea era machiata foarte strident,o iau si pe ea ,ne urcam in masina si pornim spre petrecere.Cand am ajuns la destinatie,am vazut o gramada de masini parcate la discoteca unde se tinea petrecerea cu pricina.M-am dat jos din masina usor debusolata deoarece nu mai fusesem pana acum la vreo petrecere Dar cred ca v-am spus povestea.S-a dat jos si Michaela si am intrat amandoua in discoteca. -Parca ai spus ca o sa vina numai bogatasi si ca o sa fie un loc elegant si select. -Nu.......am spus ca o sa fie bogatasi......tineri bogatasi,nu oameni batrani si bogati.Sunt numai tineri Helen. Dupa ce mi-a explicat cum Stau lucrurile,ea s-a dus sa-l caute pe Gerardo iar eu am ramas singura.Mi-am croit drum prin multime si nu am gasit-o pe Michaela Dar in schimb l-am vazut pe Max ce statea cu ceilati baieti din gasca sa.Era asa de frumos si de sexy incat nu l-am putut ignora.Dupa ce m-a vazut si el,le-a spus ceva baietilor si a venit spre mine.Eu cand l-am vazut,m-am inrosit ca o tanara adolescenta la prima iubire.El s-a apropiat de mine si zambindu-mi foarte seducator mi-a spus:-Wow,esti asa de sexy si de frumoasa.Nici nu am mai apucat sa ii multumesc Pentru compliment ca el m-a tras intr-un loc mai retras si infasurandu-si mana dupa talia mea,m-a tras spre el.Apoi a urmat un sarut care nu a durat prea mult deoarece el si-a coborat buzele pe gatul meu si a inceput sa lase saruturi peste tot.Si-a coborat mana stanga pe fundul meu si a inceput sa ma ciupeasca de el.Si-a coborat putin si mana dreapta punand-o pe sanul meu.Dandu-mi seama unde vrea sa bata,m-am desprins din bratele lui si intr-o fractiune de secunda,ochii mi s-au inundat de lacrimi si am inceput sa tip la el:-Te credeam altfel.Dar acum imi dau seama ca m-am inselat amarnic.Esti un nesimtit la fel ca toti ceilalti baieti.Nu mai vreau sa te vad .Tu pentru mine nu mai existi. Apoi am fugit plangand in baia fetelor lasandu-l pe Max singur.Nu dupa mult timp aud batai in usa si vocea lui care ma implora sa ies:-Helen,te rog din TOT Sufletul sa ma ierti.Stiu ca am fost un idiot Dar te rog lasa-ma sa iti explic.Eu TE IUBESC si sincer nu stiu cum s-a intamplat asta dar TOT ce stiu este ca te iubesc si te implor sa imi dai o a-2a sansa,jur ca nu se va mai repeta.Daca si tu simti acelasi lucru pentru mine,te rog sa ma ierti.Nu stiu ce a fost cu mine doar ca am sentimente profunde pentru tine si ...........nu stiu,iti cer doar sa ma ierti .
CITEȘTI
un suflet pierdut(Victoria Justice F.F)
FanficA cautat razbunare insa tot ce i-a fost dat sa primeasca e doar un eveniment ce ii va schimba viata.Vor urma momente grele pentru Helen insa ea va reusi sa le depaseasca cu ajutorul lui Max.Cel care i-a ucis iubitul a devenit persoana cea mai import...