nu stiu de ce......

150 11 3
                                    

-Vreau si eu sa o vad pe fata asta,totusi. -Da o vei vedea,Max,dar iti spun ca e foarte frumoasa,are un chip de inger dar te rog sa nu te indragostesti de ea fiindca nu e in interesul meu si nici in interesul tau. Lasa lucrurile asa cum sunt,te rog. -Gerardo........ -Bate cineva la usa. -Ea trebuie sa fie. Nu uita ce ti-am spus adineauri -Dap nu o sa uit.Te asigur de asta. -Buna dimineata,am venit la lucru. -Buna dimineata,Helen.zise Gerardo pe cand un baiat brunet si trebuie sa recunosc faptul ca era foarte chipes,ma studia din cap pana in picioare oferindu-mi in cele din urma un zambet larg. -Wow esti asa........frumoasa,adica sigur nu esti cum mi te-am imaginat eu.a rostit in cele din urma brunetul. -Pai multumesc.................cred? de asemenea l-am putut observa si pe Gerardo care bolborosea nu stiu ce si se uita nervos la brunetul pe care am aflat ca il chema Max si ca avea 18 ani.Era de o seama cu mine si apropo era foarte sexy. -Voiam sa va zic faptul ca maine,ni se va alatura o colega noua in echipa,se numeste Michaela si vreau sa va comportati frumos cu ea si sa o invatati tot ce stiti,clar?ne-a intrebat cu o voce ridicata , Gerardo. -Da ne vom comporta frumos.zicem toti la unisol. Din perspectiva lui Max:nu imi vine sa cred.Nu mi-o pot scoate din cap pe acea Helen.Nu pot uita zambetul ei frumos ce ii scoate in evidenta dintii imaculati,nu pot uita ochii ei ciocolatii,nu pot uita cat de frumoasa e.Oare acest sentiment care il am,acest sentiment ce nu-mi da pace,se numeste ,,dragoste,,nu,nu pot sa ma indragostesc de o necunoscuta,Max ,omule,ce-i cu tine?si terminand ultimele cuvinte,am adormit instantaneu pe patura pufoasa din patul meu.

un suflet pierdut(Victoria Justice F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum