Lecę za Starscream'em już chyba pół godziny i wciąż nie mogę go zastrzelić!
- Odpuść sobie! - krzyknął
- Marz dalej to może się spełni, ale po moim trupie!
- Jak chcesz.
Nagle przyspieszył i zniknął w chmurach. Próbowałam go dogonić, ale jest za szybki. Znikąd pojawił się za mną i zaczął strzelać do mnie! Co za debil!! Jeszcze do tego słyszę jakiś hałas nad nami. Co to na Primusa jest!? Kolejna kapsuła!? Chwila! Mam plan... Wykiwam Screamera tak aby zderzył się z nią!
- Złap mnie jeśli potrafisz, ZŁOMIE!! - krzyknęłam, aby go wkurzyć i się udało
Byk tak skupiony na mnie, że nawet nie zauważył kiedy go i kapsułę dzieliło zaledwie kilka metrów. Dobra, za trzy, dwa, jeden... BOOM!! Udało się!
~ Starscream ~
Co za skurwiel!!
- Knock out!! Most Ziemny!! Natychmiast! - wydarłem się przez komunikator
- Robi się Starscream. Co z naszym Panem?
- Wyślij tu armię! Musimy odzyskać jego ciało! Ale dawaj mi ten Most!!!
- Dobra, dobra... Nie denerwuj się tak.
Za kilka metrów zderzę się z ziemią! Ale szczęście... Most jest już pode mną.
- Zemszczę się jeszcze!! - krzyknąłem nim wleciałem do
" portalu "~ Starblade ~
Wylądowałam i przetransformowałam się.
- Znowu zwiał. Jak on mnie wkurza!
- Spokojnie Starblade. Będziesz miała jeszcze okazję i to nie jedną. - powiedział Optimus
- Mam nadzieję. Dobra trzeba się chyba pozbyć truch... - nie dokończyłam, ponieważ zauważyłam, że tu nie ma ciała Megatrona tylko zamykający się Most Ziemny - Ktoś w ogóle go pilnował??
- Chyba nie.. - powiedział obcy głos
Wszyscy się odrzucili. Stał tam Bot nieco mniejszy niż Optimus. Kto to jest!?
- To Ty... - powiedział Optimus
- Owszem, ja.
- Emm... Czy wy się znacie??? - spytałam zorientowana
- Można powiedzieć, że od urodzenia. - powiedział nieznajomy - Znam także Ciebie, Starblade.
Zrobiłam zdziwioną minę.
- Czy Ty jesteś Decepticonem!? - zmieniłam ręce w działa i wycelowałam w niego
- Spokojnie! Nie jestem. Jestem Autobotem. Nazywam się Ultra Magnus.
- Powiedzmy, że Ci wierzę..., ale skąd mnie znasz!?
- Star uspokuj się trochę. - wtrącił Bulkhead
- Nie dopóki się nie dowiem dlaczego on zna mnie i Optimusa!
- Zaraz, zaraz. Czekajcie. Dlaczego nazywasz Oriona Optimusem? - zdziwił się Magnus
- Eee... Może dlatego, że jest Prime'm??
- Widzę, że dostałeś "awans".
- Można tak powiedzieć.
No zaraz nie wyrobię!! Niech ktoś mi w końcu powie dlaczego on nas zna!!!
- Odpowie mi ktoś na pytanie czy mam kogoś zabić??
- Eee... Star... Czemu Ty... - powiedział nie pewnie Bulkhead
- Co!?
- Masz... Czerwone oczy...
Wszyscy się usunęli, gdy też to zobaczyli. Super, nie dość, że nie chcą odpowiedzieć tiul jeszcze ujawniła się moja strona Decepticona. Aby nie zrobić nikomu krzywdy chyba po prostu odlecę jak najdalej stąd. Już chciałam się przetransportować, ale zatrzymał mnie Optimus.
- Co się dzieje?
- Zapomniałeś?? Jestem w połowie Deceptem. Nie chcę wam zrobić krzywdy, a uwierz mi... To nie łatwe. W każdej chwili mogę stracić nad sobą kontrolę.
- Wolisz narażać ludzi? Wybaczcie, że się wtrącam, ale nie mogę Ci pozwolić odlecieć. - wtrącił się kapitan Lennox
- Zgadzam się. - powiedział Optimus
- A wracając do tematu dlaczego Was znam? Odpowiedź jest prosta. Jestem waszym bratem.
Co!? Teraz to mi system normalnie rozwalił! Przecież myślałam, że tylko Optimus jest moim bratem. Jak widać się myliłam.
- To prawda. Odleciał swoim statkiem, gdy trwała wojna. Kazałem mu uciekać, ponieważ się nim opiekowałem z woli naszej matki.
- A co się z nią stało?
- Walczyła, ale gdy Ty się narodziłaś... Miałem się Tobą zająć, ponieważ miał chciała tylko sprawdzić czy w okolicy nie było Decepticonów... Nigdy nie wróciła.
Ośmielili się zabić naszą matkę!? Ale ja im skopię zadki!! W sumie... Praktycznie co dzień to robię.
- Ja pałętałem się po kosmosie w nadziei, że kiedyś wrócę na Cybertron. Ostatecznie wykryłem sygnały Autobotów na ziemi, więc się tam udałem. Okazało się, że to wy. Dobrze móc Was zobaczyć.
- Mam coraz więcej powodów by zabić wszystkie Cony. I z tego nie zrezygnuje.
- Jedźcie za nami. Zamieszkacie w naszej bazie wojskowej. - powiedział kapitan Lennox, a my zrobiliśmy co nam kazał
Ciała poległych zabrali opowieść Optimus i Ultra Magnus. Wciąż nie mogę się pogodzić z faktem, że Megatron zabił Smoke'a. Później spytam się Optimusa dlaczego tak się stało, ale pierwsze co zrobię to odpocznę.
------------------------------------------------------
Kto się tego spodziewał, że Starblade ma drugiego brata?
WAŻNA INFORMACJA
Planuję zacząć pisać nową opowieść. Nie, to nie będzie o Transformers tylko o wilkołakach. Spokojnie tej nie zamierzam jeszcze kończyć 😉. Rozdziały będą naprzemiennie. Tytuł nowej opowieści to ,, Jesteś Moja ". Zapraszam! (może nawet wstawię jeszcze dziś?) Co wy na to? Piszcie w komentarzach!
Suchar :
Czym się różni kucharz od chemika?
Chemik nie może oblizać łyżki.
CZYTASZ
Transformers | Nowy Dom, Ziemia
Fiksi PenggemarOkładka wykonana przez: AgaS223 Kontynuacja opowieści ,,Transformers | Nowy Cybertron''. Tym razem akcja dzieje się na planecie zwanej Ziemia. Czasy pokoju minęły. Cybertron został zniszczony przez Megatrona. My, Autoboty, znajdujemy nowych przyjaci...