11.Bölüm

173 65 16
                                    

Bu bölüm tahmin ettiğimden 2 gün daha geç geldi. Bunun için özür dilerim. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar ☺

‘’Of! Kızım ne yapıyorsun sen ya? Düşman mı var karşında?’’ dedi Yağmur.

‘’İnanmıyorum! Yağmur ne işin var burada? Ya doğru düzgün karşıma çıksaydın sana vazoyla mı vuracaktım sanıyorsun? Karanlıkta gelen seslerden içeri birisi girdi sandım.’’

‘’Selin, hemen dolaptan buzu getir. Morarmadan üstüne koyalım.’’ dedi annem.

Olayın şokunu üzerimden atlatamasam da koşarak aşağı indim ve buzu alıp yeniden onların yanına üst kata çıktım. Buzu Yağmur’a verdim. Bir süre canı çok yandığı için bana bağırsa da daha önceden evimize gireni duyduğu zaman bana hak verdi.

‘’Senin ne işin var burada? İnsan gelmeden önce bir haber verir.’’

‘’Annemlerin yanında çok sıkılıyordum ve tatile de göndermedikleri için en azından sizin yanınıza gelmek istedim. Burada tatil yaparım diye ama bu morlukla hayatta evden dışarı çıkamam.’’

Yağmur’la küçükken çok yakındık. Hep beraber oyun oynar, çizgi film izlerdik. En iyi anlaştığım kuzenim olmuştur her zaman.

Babamın kazasından sonra amcam Yağmur’u ve eşini alıp başka bir yere taşınmaya karar verdi. Onlar taşındığından beri haber alamamıştım ama şimdi tam karşımda duruyordu.

Vazo kafasına gelmediği için oldukça şanslıydı. Omzunda ufak bir morluk vardı sadece Yağmur bunu büyütüyordu.

Yağmur’u odasına çıkarırken eskilerden konuşmaya başladık. Erkek arkadaşıyla arasında olanlardan bahsediyordu.

Uzun zamandır onunla konuşamasakta samimi bir kız olduğu için hemen alışmıştım. Konuşması bitince ona Deniz’i ve çalıştığım yeri anlattım.

‘’Ya, ne kadar da romantik ve tatlı bir çocuk. Beni hemen onunla tanıştırmalısın.’’

‘’Yarın istersen kitapçıya bir uğrasana. Tanıştırırım orada sizi.’’

‘’Nerede bilmiyorum. Nasıl geleceğim? ’’

‘’Evden çıkarken bana haber verirsin. Bende sana adresi mesaj atarım. Bulamazsan da çevredekilere falan sorarsın. Olur mu?’’

‘’Olabilir evet.’’

‘’Tamam o zaman. Sabah erken kalkacağım. Uyumaya gitsem iyi olur. Bir şey istiyor musun?’’

‘’Hayır, iyi geceler sana.’’

Odasından çıkarken kapısını kapatıp hemen yan odada bulunan odama geçtim. Yarın giyeceklerimi hazırlayıp, ışığı söndürdüm ve yatağıma geçtim.

*****

İğrenç bir alarm müziği duyduğum zaman artık kalkmam gerektiğini fark edip zorda olsa yatağımdan kalktım ve her sabah yaptığım gibi yüzümü yıkamaya gittim.

İşimi hallettikten sonra dün hazırladığım giysileri üzerime geçirip aşağı kahvaltı hazırlamaya gittim. Annemin en sevdiğim çikolatalı kekten yaptığını görünce birkaç dilim yedim ve ördüğüm saçlarımı açıp dalgaların yavaşça omzuma düşmesini izledikten sonra evden çıktım.

Tam 10 dakika sonra kitapçının önündeydim. Deniz çoktan açmıştı ve işlere koyulmuş gibi gözüküyordu. İçeri adımımı atmamla yüzünde güller açan bir gülümsemeyle bana yaklaşması bir oldu.

‘’Günaydın.’’

‘’Sanada günaydın.’’ diye cevap verdim.

‘’Saçlarını beğendim. İlk defa güzel gözüküyor.’’ dediğinde dudakları biraz daha yukarı kıvrıldı.

RENKLİ MEKTUPLAR #WATTYS2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin