Magma adamın ilk vardığı adada gördüğü pembe saçlı çocuk bir korsan için çalışıyordu. Alvida denen korsan bu ezik çocuğa "Dünyanın en güzel kadını kim?" diye sorarken Sakazukinin takıldığı nokta başkaydı. Coby isimli bu çocuk amacının denizci olduğu söylemişti. Karşılığında vereceği cevap ağzından çıkmadan Alvida olaya dahil olmuştu. Ancak bu onu durdurmamıştı
"Denizcilerden nefret ederim"
Alvida, Coby'e işkence gibi gelen sorusunu yönelttikten hemen sonra yanındaki adamın böyle bir karşılık vermesini anlamsız bulmuştu. Ancak üzerinde durmadı. Ta ki Sakazuki Coby'e hamle yapana kadar. Alvida ve tayfası bağırmaya bile fırsat bulamayan Coby'nin erimiş kayaya dönüşünü nefeslerini tutarak izlerken Sakazukide mırıldanıyordu
"Eğer amacı denizci amirali olmak ise bunu pekala başarabilir. Bunun için ufak bir ihtimal dahi olsa izin veremem. Denizcilerin kökünü kazıyacağım"
Alvida bir korsan tayfasının kaptanı olarak bütün tayfasından önce kendine gelmişti. Daha çok kendisine yağ çekmek üzere olan pembe saçlı çocuğun lafını kesilmesine kızdığını dile getiren Alvida korsanların dünyasındaki "nakama" yani yoldaş bilincinin aslında ne kadar zayıf olduğunu gösteriyordu.
"Benim ne kadar güzel olduğumu söyleyen birini nasıl öldürürsün?!"
Tayfası demir sopasının ortaya çıkmasına atıfta bulunan tepkiler verirken demir sopa Sakazukinin omzuna inmişti bile. Zira Sakazukinin boyu kafasına gelmesini bir nebze engelliyordu. Ancak demir sopa sıvılaşan bedenin bir miktar içine girip erimeye başlamıştı bile.
"Diğer korsanlarla alıp veremediğim yok"
Sakazukinin beklenmedik bir şekilde iyi karşıladığını düşündürecek sözleri yerini sert bakışlarına bırakınca yanıldığını anlamıştı Alvida.
"Ancak yoluma çıkan her şeyi yakıp kül edeceğim"
Demir sopa eriyip kül olurken yerinde bıraktığı magma sopanın kalınlığı kadar olan boşluğu doldurup taşmaya başladı. Ardından ancak bir nefes alıp verme süresinde Alvidayı yutup tayfasının üstüne ilerlemeye başladı. Kudurmuş bir kırmızı köpek gibi tayfanın üstüne atlayan magma bir anda ortalığı cehenneme çevirmişti bile. Küçük denilmeyecek ancak büyükte sayılmayan korsan tayfasından geriye kelimenin tam anlamıyla hiçbir şey kalmamıştı.
Kendini yaptığı saldırıya kaptıran Sakazuki kendiküçük teknesini de batırmıştı. Yanan kıyı şeridinin ilerisinde gözüne takılanpembe bir gemi dikkatini çekti. Renklerle pek alıp veremediği olmayan Sakazukigemiyi almaya karar verdi. Zira kullanabilecek başka kimse kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Piece: What IF Akainu Is The Main Character?
FantasyBaşlıktanda anlaşılacağı üzere serinin ana kötülerinden-villian-en sevdiğimi baş karakter yaptım ve overpower olarak tabir edilen güç seviyesi sayesinde yazması eğlenceli bir hikayeye dönüştü. Aslında başlığı Türkçe yazacaktım ama One Piece mangak...