Bu sefer vardıkları adaya yol üzerindeki maceraları neden olmuştu. Gemide meyve gücü yeteneğini kullanan Sakazuki sayesinde yeni bir gemiye ihtiyaçları vardı artık. Ancak daha karaya ayak basar basmaz bir savunma hareketı karşılamıştı kendilerini
"Ben ve 8000 adamım tarafından saldırıya uğramak istemiyorsanız hemen geri dönün!"
Sakazuki tam saldıracakken Naminin zekasını gözler önüne serip sadece 4 kişi olduklarını söylemesiyle gerçek ortaya çıkmıştı. Zaten sadece çalıların arkasından sallanan bayraklarında pek korkutucu olmadığını itiraf etmek gerekirdi. Sonuçta ortaya çıkan Usopp'u görüp ismini duyan Sakazuki karşısındaki uzun burunlu kişiyi tanıması için anılarına bakması yeterliydi.
Kızıl saç korsanlarından Yasopp isimli keskin nişancı bir sineği yüz metreden, kanatlarından vurabilecek kabiliyette olmasıyla övünürdü. Oğlu Usopp'tan bahsetmeyi de severdi. Sakazuki bir gün yara bere içinde bara girip zar zor hareket edebilmesinden ötürü pek çok şakaya maruz kaldığı bir gün Yasopp'un karısını ve hatırladığı kadarıyla oğlundan ayrıntılı bir şekilde bahsetmişti. Hareket kabiliyetini kazanana kadar onu dinlemek zorunda kalmıştı zira.
Sonunda korkudan titreyen Usopp'un yanına gelerek kendisiyle bir işi olmadığını belirtip ilerlemeye devam etti. Usopp ise arkasından gelen Zorodan biraz korksa da Nami sayesinde içi rahatlayarak Kaya'nın evinin yolunu tuttu.
Kaya isimli hasta kızın yanında geçirdiği vakit sonrası evin uşağı ile biraz takışsa da akşam babasını tanıyan korsanların yanına gitmişti. Takışmaktan kastın suratına bir yumruk geçirmek olmasının yanı sıra evin uşağı yuvarlak gözlüklerini avuç içiyle düzeltip evin efendisi Kaya'ya Usopp'un nasıl bir serseri olduğundan bahsetmekten geri kalmamıştı.
Ancak akşam gün içindeki olayı kafasından atmak için bir yamaçta oturup Sakazuki ve diğerlerini beklerken, evin uşağı hakkında çok önemli bir şey öğrenmişti Usopp.
Aslında Kuro isimli eski bir korsandı kendisi. Köye saldırmayı planlıyordu. Bunun bilen tek kişi köyün en basit tabirle yalancı çobanı Usopp olunca büyük bir sorun ortaya çıkmıştı. Usopp sabah koşusu gibi bir düzen içinde korsanların geldiğini bağırarak bütün köyü baştan sona koşardı.
Şimdi gerçekten korsanlar geliyordu ve insanları uyarmaya çalıştığında kimse inanmayacaktı.
Yine de şansını denedi. Ancak tek karşılaştığı yalanlarından bıkan bir grup insandı. En değer verdiği kişiye gitti bu yüzden. Ancak Kaya kolundan zorla tutup götürmeye çalışan Usopp'un ilk defa bir yalan üstünde bu kadar ciddi durduğunu görünce gülümseyen yüzü gitmişti. Yıllardır ailesini kaybetmenin verdiği acıyla gülümsemeyi ancak Usopp'un kendisine anlattığı hikayelerle hatırlayan Kaya için zor bir seçimdi Usopp'a karşı gelmek. Zira kendisine yıllarca bakıcılık yapmış birinin eski bir korsan olması ihtimalini algılayamıyordu.
Halbuki ailesini de aynı korsanın öldürdüğünü ve tek amacının para olduğunu bilseydi böyle davranmazdı. Nitekim yakında öğrenecekti de.
Usopp çaresiz bir şekilde gece vakti Sakazukilere rastgelmişti yeniden. Hepsi oturmuş yeni bir gemi almaktan bahsederlerken Usopp gelmiş onlardan yardım istemişti. Karşılığında aradıkları gemiyi istediler. Usopp ise her zamanki gibi yalan söyleyerek kabul etti.
Sabaha karşı kıyıya yanaşan korsanları beklemek üzere bir sürü yağ ile çıkacakları bayırı kayganlaştırdılar. Usopp babasından miras aldığı yeteneği keskin nişancılık ile yağ üstünde kayan korsanları geri püskürtecekti. Ancak bir hesap hatası yapmışlardı. Korsanlar yakındaki bir başka çıkış yerini tercih etmişti. Yine burası gibi iki yanında kayalar yükselen bir yer olduğu için birbirlerine çok benziyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Piece: What IF Akainu Is The Main Character?
FantasiaBaşlıktanda anlaşılacağı üzere serinin ana kötülerinden-villian-en sevdiğimi baş karakter yaptım ve overpower olarak tabir edilen güç seviyesi sayesinde yazması eğlenceli bir hikayeye dönüştü. Aslında başlığı Türkçe yazacaktım ama One Piece mangak...