Bölüm 3

47 1 1
                                    


Bir sonraki adaya vardığında Alvidanın gemisinden daha büyük bir olay söz konusuydu adada. Korsan avcısı Zoro bir kızı kurtarmak için Balta El Morgan'nın oğlu Helmeppo'nun köpeğini kılıcıyla kestikten sonra bir anlaşma yapmıştı. Bu anlaşma gereği bir aydır aç ve susuz olarak çarmıha bağlanmış olan yeşil saçlı kılıç ustasına kurtardığı kız yiyecek götürüyordu. Elindekilere dikkat etmekten Sakazukiyi görmemiş kız dev adama çarptığı için özür dilemiş ve hiç beklemeden yoluna devam etmişti.

Sakazukiyi duruma müdahale etmekten alıkoyan şey ise kıza yapılan uyarılardı.

"Oraya gitme!"

"Denizcilere yakalanırsan sana acımazlar!"

İnsanların yüzlerindeki korkuyu gördü Sakazuki. Ancak motive olmak için buna ihtiyacı yoktu. Denizcilere olan nefretiyle gözünü kan bürümüş, kızı takip etmeye başlamıştı. Denizci üssüne geldiğinde duvarı aşan kız bağlanmış korsan avcısının yanına gitmişti bile. Ancak olabilecek en kötü ihtimallerden biri devreye girmiş ve Helmeppo şımarık çocuk imajı ve yanında iki denizciyle o tarafa geliyordu.

Kızın yardıma geldiğini görünce bunun anlaşmaya karşı gelmek olduğuna dair bir şeyler zırlamaya başlamış ve kızı tekmelemişti. Denizciler bu durumdan hoşnut değildi belli ki. Pek çoğu hayatını sivilleri korumak için bir kenara atabilirdi. Ancak makam ve mevkiden kaynaklanan bu güç iradelerini bağlıyordu. Olayların daha ne kadar kötüye gidebileceğine dair iki denizci birbirine doğru bakarken gerçekten kimin tarafında olduklarını göstermeleri gereken bir emir geldi bu şımarık çocuktan

"Anlaşmayı bozdu. Kızı öldürün"

"A-ama efendim"

Üstten ikiye ayrılmış kısa, sarı saçlarını savurarak denizci erlerine döndü Helmeppo.

"Anlaşma bir ay boyunca az ve susuz kalması karşılığında kıza dokunmamaktı! Madem kız yiyecek getiriyor o zaman anlaşma bozulmuştur!"

Denizcilerin alnında emri uygulamak ve doğru şeyi yapmak arasında gidip geldiklerini gösteren birkaç damla ter damlası parladığı sırada çarmıha bağlanmış korsan avcısı bir küfür söze karışacakken şımarık çocuk karşılık verdi

"Benim gibi yüce biriyle nasıl böyle konuşabilirsin seni pislik!? Ben Balta El Morgan'ın oğlu helmeppo-sama seni idam ediyorum. İkisini de öldürün. Eğer siz yapmazsanız ben yaparım"

Kollarının bağlı olmasından dolayı aciz kalmış korsan avcısı ve korku dolu bakışlar arasında denizcilerden birinin silahını kapan Helmepponun kafasından geçenleri bilselerdi bunlar asla olmazdı beklide. Zira kendisi zaten onları sağ bırakmayı düşünmüyordu. Ancak Zoro gibi şeytan olarak tabir edilen biriyle kafa kafaya mücadelede edemezdi.

Silahı doğrulttuğu an Zoro'nun aklında sadece tek bir düşünce vardı. Hayatını kaybetmesi değildi, Hayatının gözleri önünden geçmeside değildi. Tek endişesi verdiği sözü tutamayacak olmasıydı. Sakazukinin denizci üssünü çevreleyen duvarı eriterek yanlarına yaklaşmasının tam olarak şimdi olması belki de Zoronun verdiği söze olan bağlılığı olmuştu. Kendisi Tanrıya hiç dua etmemişti. Ancak buna rağmen kendisini gözeten bir şey vardı beklide.

Sakazuki yavaşça ilerliyordu. Erimiş kayalardan yansıyan ışık gölgeli yüzünü aydınlatıyor, gözlerinin içini dolduruyordu. Sert siması gözlerine direkt olarak bakan düşmanlarının yüreklerine korku salıyor, yoluna çıkan her şeyi yok etmek isteyen aurasını güçlendiriyordu.

Sakazukiyi gören Helmeppo neye uğradığını şaşırmış az önce yapmak istediği her neyse onu bile unutmuştu. Ancak yanına geldiğinde hayatta kalma içgüdüsü ile kendine gelmişti. Bu adam tehlikeliydi. Bedeni istemsiz olarak elindeki tüfeği dev adama doğru doğrulttu. Ancak denilecek hiçbir söz yapılacak hiçbir girişim başarılı olmayacaktı ona karşı. Bunu ağzından dökülen kelimelerde ki niyeti bile belli ediyordu.

One Piece: What IF Akainu Is The Main Character?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin