Sakazuki geminin ön tarafından önlerinde ki adaya bakıyordu kollarını kavuşturmuş. Gözlerini hedefine öylesine dikmişti ki mesafeler önemini yitiriyordu. Yeşil saçlı kılıç ustası son sake şişesinin dibini getirirken yaklaştı arkadan
"Bu sonuncuydu. Erzak ihtiyacımızı nasıl halledeceğiz?"
Sakazuki kafasını hafifçe ileri doğru oynatarak gittikleri istikameti gösterdi. Zoro bu dev adamın ne yapacağını merak ediyordu. Acımasız olduğu kesindi ancak daha masum birine zarar verdiğini görmemişti. Gerçi son olaydaki denizci üssünü komple yakıp yıkması bir derece sorgulanabilirdi, kendisi için bile. Kıyıya yaklaşırlarken turuncu, kısa saçlı bir kızın koşarak yaklaştığını gördüler.
Çilleri kendini çok belli etmeyen Nami foyası ortaya çıkınca yine bacaklarına yüklenmiş arkasındaki iki korsandan kaçıyordu. Elindeki en iyi kozu hala patronlarının bundan haberi olmamasıydı. Onları atlatırsa geri dönüp Buggy'den hazinelerin kalanınıda çalabilecekti. Yıllardır adım adım geliştirdiği hırsızlık becerileri çok ileri seviyede ki rotacılık bilgisiyle birleşince denizlerde genç yaşına rağmen hayatta kalmayı başarmıştı. Yine de güçlü biri değildi. Teketek dövüşte kas gücünden çok zekasına güvenmeliydi. Şimdi ki gibi kafa kafaya dövüşte ise şansı yoktu.
Kıyıya vardığında dev gibi bir adamın kendisine ait olmadığı her halinden belli pembe tonlarında bir gemiden indiğini gördü. Yeşil saçlı bir başka adamda gemiyi kıyıya bağlıyordu. Aklına bir kurnazlık geldi ve onlara doğru bağırarak koşmaya başladı.
"Patron! Patron peşimdeler yardım et"
Sakazuki tepeden baktığı genç kıza döndü. Nami ise cilveli bir şekilde ne kadar tehlikeli olduğunu bilmediği bu adama yaklaşıp peşindekilerden şikayet etmeye başlamıştı.
"Dediğini yaparken yakalandım lütfen beni almalarına izin verme patron"
Peşindekiler numarayı yutmuştu. Sakazukiye Naminin patronu muamelesi yapıyorlar ve karşılığında paralarını istiyorlardı. Eğer dövüşmeye başlarlarsa Nami kaçacaktı. Ancak ummadığı bir şey olmuştu. Sakazukiden yüksek derecede bir sıcaklık etrafa yayılırken olaya Zoro müdahil olmuş kendilerini rahatsız eden bu korsanları iyice bir benzetmişti.
Yedikleri dayak ile taraf bile değiştiren korsanlar aslında çok daha kötüsünden kurtulduklarından habersiz ellerini ovuşturuyor, nasıl yardımcı olabileceklerini soruyorlardı. Bunun karşılığında gemiye göz kulak olmalarını söyleyen zoronun sert suratı onları ikna etmeye yetmişti. Bu duruma şaşıran Nami ise az önce hissettiği sıcaklığın nedenini tam olarak kavrayamasa da bu adamların güçlü olduğuna kanaat getirip az önce başlattığı oyuna devam etmeye karar verdi
"Çok sağol patron, kendine yeni bir adam mı buldun?"
Biraz uzaklaştıkları zaman artık cilveli tavırlarını bırakıp bir başka plan yapmıştı bile.
"Ee siz kimsiniz bakalım?"
Sakazuki cevap vermedi ama Zoro mevcut durumu kabullenmiş gibi bir tavır takınarak cevapladı
"Sanırım korsanız. Erzak arıyoruz"
"Paranız var mı? Erzak bedava değil"
"Hayır"
Naminin dibi düşmüştü.
"O zaman nasıl erzak edinmeyi düşünüyorsunuz?"
"Hey baksana"
"Ne var!?"
Nami bir anlık hınç ile Sakazukiye doğru dönmüştü. Bu adamda korkutucu bir hava vardı. Yanındaki kılıç ustası bile daha sevimli kalıyordu kendisine nazaran. Bu da az önceki sinirli halini biraz sindirmişti Naminin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Piece: What IF Akainu Is The Main Character?
FantasyBaşlıktanda anlaşılacağı üzere serinin ana kötülerinden-villian-en sevdiğimi baş karakter yaptım ve overpower olarak tabir edilen güç seviyesi sayesinde yazması eğlenceli bir hikayeye dönüştü. Aslında başlığı Türkçe yazacaktım ama One Piece mangak...