"Признавам си"

257 16 1
                                    

На другата сутрин станахме както винаги но класната ни каза на -мен Джак Джейк Еми Джули и Робърт  да останем в хотела и ни позволи да ходим на бесейн.Другите отидоха на плаж.И така ми беше забавно важното беше да сме 6имата! Но явно всички други освен мен и Джак искаха да ходят на плаж. 

-Не е чесно!И аз искам да ходя на плаж!-измърмори Еми...   

-Ако искате отивайте вие ние с Роз ще останем тук.-погледнах Джак и нищо не казах всички други бяха съгласни с идеята на Джак.Речено сторено .Така и стана.Останахме сами с Джак. 

Плувахме в басейна смеехме се забавлявахме се... Това е най хубавият ми ден! 

Във вечерята се уговорихме момчетата отново ще дойдат в наща стая и ще играем на "Признавам си"... Към 22ч бяха в наща стая. Играта беше лесна като "Истина и предизвикателство" ... 

-Добре аз започвам-каза Джейк -Еми имала ли си гадже преди?Ако е да обичала ли си го колкото мен сега? 

-Имала съм но не съм го обичала колкото теб сега!-каза Еми и го прегърна  

-Сега съм аз -казах-Джак криеш ли нещо от мен помисли си защото ако имаш и криеш ще стане страшно ще го науча и .....

-Разбира се че не крия нищо Роз!Що за въпрос и думи са това?Мислиш че мога да направя такова нещо?Аз те обичам много Роз !Не бих направил нищо такова-повтаряше Джак гневно... 

-Джак не исках да те нараня аз просто се шегувах не го взимай на сериозно! 

-Аз го вземам пък!Аз мисля само за теб ти да си добре а ти ми задаваш тъпи въпроси!Няма да играя тази игра!Тръгвам си!  

-Джак почакай!-но той не ме изслуша и си замина другите момчета също. Не си помисбих че ще реагира така това ме разби за най малкото се скара с мен като за раздяла.Няколко сълзи се истичаха от очите ми....Не исках да го нараня много съжалявам!! 

Еми и Джули забелязаха че пача и ме прегънаха здраво позволих на няколко сълзи...


Здравейте дано тая глава да ви е харесала!Не забравяйте да оцените главата розбира се ако ви е харесала!Коментирайте мнението ви е важно за мен!Обичам ви!! <3 

АЗ И ТОЙDonde viven las historias. Descúbrelo ahora