След като свърши филма момчетата казаха че ще си тръгват.Ние момичетата много бяхме се уплашили особенно аз!НЯМА ДА ГЛЕДАМ НИКОГА ПОВЕЧЕ УЖАСИ!Джак ме целуна по челото същото стана с Джейк и Еми–сладурите ми...
Сутринта към 7:30 ме събуди алармата трябваше да ставаме за закуска!Аз събудих момичетата преоблякох се –плажно защото класната ни беше казала че ще ходим на плаж...Приготвихме си чантите и слязохме да закусваме.Момчетата ни бяха запазили място защото навсякъде другаде беше пълно.
-Добро утро!-каза Джейк. -Вчера беше много забавно нали?
-Беше страшно-измърморих.-Ще ходим на плаж нали?
-Да мисля!-каза Джак и ми подари сутрешна целувка.Ние закусихме и заедно почти всички слязохме на плажа.Някои останаха в хотела на бесейн.Ние се пръскахме се с вода забавлявахме се :D
По едно време реших да вляза сама.Но не бях забелязала че отивам на дълбоко.Имаше вълни!И потънах във водата.Пищях махах с ръце и неусетно съм припаднала.По едно време чувах:
-Роз!Добре ли си?Отвори си очите!
Леко отворих очите си и видях уплашеният поглед на Джак.Когато ме видя че си отварям очите ме прегърна:
-Слава богу добре си!Помислих че нещо ти стана!
-Добре съм.
Огледах се и видях уплашения поглед на Еми и плачеше.
-Еми недей да плачеш добре съм!
-По дяволите Роз!Ще те убия!Как може да влезеш на дълбоко сама?!
Събудих се в лекарски кабинет насреща ми класната Джак Еми и Джейк.
-Госпожица Роз защо не внимавате?Замалко да си се удавила!Ако не си добре ще те пратя вкъщи.
-Не няма нужда госпожо!Благодаря ви!Става ли този случай да не го знаят родителите ми?
-Както искате-каза класната и излезе.
-Роз добре ли си?Боли ли те някъде?-тревожният поглед и звук на Джак...
-100 пъти повторих ДА!Добре съм не се притеснявайте!
Вечерята беше спокойна.За първи път бях на ръба на смъртта!А онези погледи а ония глас на Джак...Вече знам че би дал всичко от себе си за да съм добре.
Здравейте знам че тая глава стана малко глупава но не можах да измисля нищо друго трябваше да има нещо подобно за това...Която глава ви хареса може да я оцените и да напишете коментар мнението ви е важно за мен!Обичам ви!!!
ESTÁS LEYENDO
АЗ И ТОЙ
Novela JuvenilАз съм Роз...Ето я и моята история...: Живея в Аляска заедно с родителите си.Срещам се с едно неповторимо момче което променя начина ми на живот.Емили пък изживява нещо толкова непоносимо....Но е толкова силно момиче.Джейк гаджето на Емили....Незабр...