Нещо хубаво но и лошо

195 9 0
                                    

Гледна точка-Анджела

Днес е хубав ден за мен.Истината за мен беше че дойдох само и само да се влюбя тук.Исках да го забравя това копеле.Но и стана влюбих се!

Гледна точка-Роз 

Закусвах с мама и татко.Говорихме си разни работи но мислех за Джак.Какво ли правеше не бяхме се чували.След около 30 минути ми звънна телефона беше Емили.

-Искаш ли да подарим подаръците на момочетата?

-Да!Така ли иаче е събота да се срещнем някъде с тях! 

-Какво ще кажеш на кафенето в мола? 

-Супер!Ще звънна на Джак! 

-А аз на Джейк.

Разговорът на Роз и Джак

-Ало? 

-Скъпи искаш ли да се видим с Емили и Джейк?

-Да става.Къде?

-На онова кефене в мола.

-Ще дойда да те взема след 40 минути.

-Супер!Чао! 

-Чао! 

Разгоорът на Емили и Джейк

-Ало? 

-Добро утро!

-И на теб.

-Хайде да се видим днес!

-Ок с кого?

-Ами с Роз и Джак?

-Ок.

-Ще дойдеш ли да ме вземеш?

-Добре идвам след 30 минути.

-Добре чао!

Гледна точка -Роз

След разговорът ми с Джак писах на Емили за да я питам да ли е уредила Джейк.Тя каза да и че ще се видим на кафенето.Аз взех кецовете на Джак в една торба.Гримирах се вързах си косата като конска опашка облякох черни скъсани дънки една тениска на която пише-Change your mind! и бели кецове.

Дойде Джак и ме взе.Запътихме се към кафенето.Там бяха Емили и Джейк.По едно време решихме да дадем подаръците.

-Джак купих ти подарък.

-И аз Джейк.

-Така ли?-учудиха се момчетата.

Ние им подадохме кутиите.

-Кецове?Оооо Роз страхотна си!Много са готини! 

-За нищо!-и ме целуна.

-Емили страхотни са благодаря!-целуна я по челото.Ние с Емили бяхме доволни и щастливи защото им харесаха и ни подариха целувки.

АЗ И ТОЙWhere stories live. Discover now