До сутринта си говорихме с Джак.Повечето той говореше.Но до 7часа сутринта.Очите вече ми се затваряха...Звънна телефона на Джак.Беше майка му.
-Ало?Мамо какво става?Какво?!-и Джак ме гледаше с ужасен поглед който ме плашеше.-Идвам.-Още ме гледаше така.
-Джак какво става?Плашиш ме.
-Баща ми...Почина.
-Какво?-и бях се шокирала също и той.Отидохме в болницата а майката на Джак плачеше...
-Мамо!-Джак прегърна майка си и плачеха...Също и аз...Звъннах на Емили за да им кажа да дойдат за да са упора на Джак....Те също бяха изненадани..След около 4 часа бяха тук.
-Джак съжалявам....
-Не съжалявай Роз.Баща ми си е виновен за всичко....-И аз го прегърнах.Напълно разбирам мъката му.Беше му толкова тежко всичко това....
Утре беше погребението.А днес Джак уреждаше всичко.След погребението ми беше казал
-Роз вие тръгвайте.Аз ще се върна след 1 седмица.Не мога да оставя мама така.
-И аз не мога да те оставя така...
-Разбери ме.Не искам да ме съжаляваш.И да ме гледаш как страдам.
-Но ти се нуждаеш от мен.
-Не и сега Роз!Трябва да оправя мама и себе си...Обещавам ти ще ти звъня всеки ден!Сега тръгвайте...
Не можах да кажа нищо...Може би беше прав.След 2 часа се качихме в самолет и се връщахме в Сан Франциско. По пътя аз предложих
-Хайде да се връщаме в Аляска.Не ми се почива като Джак е в това състояние...
-Права си Роз днес да се върнем..-Каза Джейк.Радвам се че ме разбират.
-Но ако искате вие останете аз сама ще се върна.
-Не с теб сме!
По пътя мислех само и единственно за Джак.Как е сега той?Писах му съобщение но не ми отговори.Притеснявам се за него.Това е най гадното нещо на света...
Мина точно 3 дена и Джак не ми звънна.А аз досега да съм му звъняла 100 пътилВече започнах много да се притеснявам.Докато най накрая
-Ало?Джак?Добре ли си? Много се притесних защо не вдигаш?
-Имах работа.По добре съм не мисля да се върна скоро.
-Но защо?Искаш ли да дойда?
-Не!Не знам...Не мога да оставя мама така.Тя влезе в депресия.
-Джак защо не доведеш майка си тук?В Аляска?
-Това всъщност е добра идея. Но не знам.Ще трябва да затварям.Утре ще ти звънна.
-Добре!Грижи се за себе си!
Това нещо и мен ме уморяваше.Най много майката на Джак и Джак.Страхувам се от едно-да не загубя отново Джак.
ESTÁS LEYENDO
АЗ И ТОЙ
Novela JuvenilАз съм Роз...Ето я и моята история...: Живея в Аляска заедно с родителите си.Срещам се с едно неповторимо момче което променя начина ми на живот.Емили пък изживява нещо толкова непоносимо....Но е толкова силно момиче.Джейк гаджето на Емили....Незабр...