3. Bölüm: Fanboyluq

31 6 5
                                    

Ron ve Peeta o sabah posta kutularında 2846746586 tane hayran mektubu buldular. Çoğunun içeriği şu şekildeydi:


Sevgili Ron/Peeta,

SENİ ÇOK SEVİYOMMMM HAYATIMIN ANLAMISIN BANA CEVAP VERİRSEN SEVİNİRİM ÖPTÜM HA Bİ DE EVE GELİRKEN EKMEK AL BB.

Bİ' FANGİRL


Ron ve Peeta sabırla tüm mektuplara cevap verdikten sonra Peeta düşünceli bir halde sordu:


"Ron, knk bizim birsürü fanımız var. Pekiğğğğ biz kimin fanıyız?"

Ron düşündü. "Benim sevdiğim bi şarkıcı var aslındaa..."  dedi Ron, "Onun fanıyım sayılabilir."

"KİMM??" dedi Peeta.

"Söylüyorum... Hazır mısın? Adının muhteşemliğinden ölebilirsin... Ajdariye!"

"OMG! Adı o kadar mükemmel ki ben de şu an onun fanı oldum."

İkisi fanboyluklarını konuşturarak koşup Google'a "Ajdariye" yazdılar ve 2 gün sonra konseri olduğunu gördüler. O konsere mutlaka gitmeleri gerekiyordu.

Ron hemen bilet alabilecekleri sitelere baktı ama biletlerin hepsi tükenmişti çünkü Ajdariye çok popiydi. Bunu gören Peeta duygulanarak ağlamaya başladı.

"Ağlama Peeta! Bu bizim savaşımız! Ajdariye için her şeyi yaparım! Bir şekilde o biletleri bulcaz, bu bizim çok uzun zamandır (5 dakikadır) hayalimiz!!!"

"Evet bulacağız! O konsere gideceğiz! HUAAĞĞĞĞAĞAĞĞAĞAĞAĞ!" diye bağırarak camdan aşağı atladı Peeta.

Ron "Bu çocuk tüm duygularını çok derin yaşıyo, ne manağysaa"diye düşündü ama sesini çıkarmadı.

(Az önceki cümlede Türkçe'yi katlettim, olsun alıştınız bana hdkdjhfdkj -yazar)

Ron ve Peeta hemen evden çıktılar ve Ajdariye'nin numarasını bulabilmek için eskiden terk ettikleri o yere geri döndüler. Tüm kitap karakterlerinin kendi dünyalarında yaşadığı ama birlikte yönetildikleri o yere... MKD!

Ron ve Peeta içeri girdikleri anda Ketnis'i gördüler. Ketnis gelip Peeta'nın suratına tükürdü, sonra da toqat attı. "BENİ BU YAŞLI HALİMDE İKİ ÇOCUĞUMLA TERKETTİN ALÇAĞĞKKKK!" diye hönkürdü ve Peeta açıqlama yapamadan uzaklaştı. Ron ona gülerken Peeta bozulmuştu, ancak buraya gelmelerinin nedenini hatırlayarak ilerlediler. "PİRİNSİBIL" yazılı odaya girdiler ve oradaki ak, kısa keçi sakallı pembe saçlı adama sordular:


"Çok değerli ex-prinsıbılım. Sizden bir şey istemek için geldik." dedi Peeta.

"Geri döneceğiniz biliyordum!!! Söyleyin, benim üzerime kaç tane pirinsibıl kokladınız?! Yoksa o alçak MFD'ye mi gittiniz? Bana bunu nasıl yapabilirsiniz?! Aramızdakiler gerçek sanmıştım!!" dedi Pirinsıbıl, ağlamaklı ve sinirli bir sesle.

"Hayır pirinsınılım!!! Sizden başka hiçbi prinsıbılla konuşmadık bile! Sizin burdan ayrılışımızla ilgili hiç suçunuz yok!! SİZ EN SEVDİĞİM PIRINSIBILSINIZ, VE HEP ÖYLE KALACAKSINIZ, KALBİMDE SİZİ GİTTİĞİM HERYERE GÖTÜRDÜM, SİZİ ÇOK ÖZLEDİM, Bİ DAHA AYRILMAYALIĞĞMM!!!!" diye anırarak ağlamaya başladı Ron.

Ron'un kafayı yediğini anlayan Peeta "Haftaya bize gelin çay içeq." dedi.

"oq." dedi Pirinsıbıl. Böylece herkes normale döndü.

"Pirinsıbılım acaba sizde Ajdariye'nin numarası var mı?" diye sordular aynanda.

"Ah çocuklar, tabiki var... Ancak bu numarayı kimseyle paylaşmayacağınıza söz verirseniz verebilirim..."

"SÖZZZ!" dediler.

Pirınsıbıl onlara numarayı verdi, teşekkür edip çıktılar. Heyecanla Whatsapp'a girip mesaj attılar:

"Slm"

Ajdariye çok havalı bir bedgörl olduğu için mavi tiq attı.

Bunu gören Ron ve Peeta çok daha etkileyici bir mesaj attılar.

"nbr"

Ajdariye bu mesajdan büyülenip cevap verdi:

"ii. sn?"

"ii. yrnki knsre bltmz yk da bize iki tne vrir msin?"

"oq. vririm."

"tşk."

"öd."

"byk hyrnınız <3"

"tşk<3"

"öd"

Bu duygusal wp konuşmasından sonra çok mutlu bir şekilde evlerine döndüler.

Ne olursa olsun fanboyluklarından vazgeçmemiş, sevdikleri ünlüyle konuşmuş ve onun konserine gidiyorlardı. Kimse onları durduramamıştı! 

Zorlu bir macera daha geçirmişlerdi. Mutlu bir şekilde konsere hazırlandılar.


Merhaba! Biraz kısa bi bölüm oldu, özür dilerim hepinizden. Görüşmeyeli nasılsınız :) Ben yazmayı özlemişim, e yorumlarınızı  da özledim tabiki dhhdhfh. Neyse ben diğer bölümü yazmaya gidiyorum bb.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ron ve Peeta'nın MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin