Okej okej! Jag blev taggad av lupinnova , majahajen och EddaLovegood vad jag vet sååå...NUUU KÖR VIII!!
Dem som gjort tagen innan vad jag vet är: ciaxra , @sleeptae , @Vrfskullejag , EddaLovegood , lupinnova , majahajen , @LikeADarkSky och @LunaGranger03
Okej, ska svara på EddaLovegood 's frågor först om de e okej💗
1. Om du fick drömma helt fritt om din framtid, hur skulle den se ut då?
Hmm...fick jag drömma helt fritt? Skulle först gått på Hogwarts även fast jag skulle fått mitt brev för länge sen men jaja...sen skulle jag vilja gå på Halvblodslägret och SEN skulle jag vilja bli skådespelare kanske? Venne riktigt men typ så2. Vad hoppas du ska hända i The Cursed child?
Vet inte riktigt, men eftersom det är en Harry Potter bok (och film) så kommer det iallafall samla in mer pengar än Twilight...men kanske att man får reda på att nån av dem karaktärerna (typ Sirius Black eller Peter Pettigrew) har ett barn som ingen vetat om eller så...jag vet faktiskt inte riktigt haha3. Nämn något som är väldigt typiskt dig.
___Snaret___ "Lina e ett egg" Haha nä men typ att klaga på "CHOKLADEN E SLUUUT!😭😭😭😭😭" eller typ springa runt och ramla ner för en backe samtidigt som jag skrattar eller nåt, gjorde de för några dagar sen lol, eller att skrika "JINGLE BELLS!! TWILIGHT SMELLS!! EDWARD RAN AWAY!! JACOB CRIES, BELLA DIES!! POTTER ALL THE WAY, HEY!!" typ hela tiden haha4. Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö?
Hmm...bra fråga...choklad, mina elva kepsar och ja...typ min crush...nä men typ mina kepsar, choklad och min mobil...NOOO VÄNTA JAG MÅSTE JU HA MIN LADDARE TILL DE VAFAAAN!!5. Vilken var den bästa dagen i ditt liv och varför?
Jo alltså jag har ingen aning, kanske den gången jag va i Turkiet och träffade min systers bästa vän och jag fick choklad...eller... Okej alla i Alvas gruppchatt vet vem jag pratar om, når jag träffade min troligen blivande man lol, nä men typ då. Det va på ett bad i...nånstans i Norrland iallafall, och jag träffade en kille där som FKN BLINKA ÅT MIG!! Sen fick jag en mördarblick av en tjej bredvid honom men jaja...6. Vad anser du om läxor?
Nej fy usch blä!7. Hur tror du att dina vänner ser dig som?
Hmm...korkad, konstig, allmänt galen, jobbig och tråkig typ8. Om Watttpad inte var en gratisapp, hur mycket skulle du vara beredd att betala för den?
Okej, jag har ingen aning. Så mycket som det behövdes då jag verkligen älskar denna appen typ.
ESTÁS LEYENDO
Mitt Oklara Liv
De Todotjena är en jävligt lång, lättirriterad, hyperaktiv, extremt rolig (enligt mig själv) sak med add utan liv som skriver ner sina innersta tankar i en bok som ingen vill läsa. enjoy! (cred till @eddalovegood för omslaget, sjuuuukt fint) #4 slumpmässig...