Oki så jag har en jäääkla massa karaktärer som jag inte vet vart dem ska va men jag gillar dem såååå...mm, här är två av dem iallafall, jag skrev i True Love||Next Generation 2 att denna skulle komma upp (plus några till nu) och ja här är den:
Fai Lin
En sextonårig flicka från Kina men uppväxt i England och USA. Hennes föräldrar ville ha en son, så dem döpte henne till Fai (som då egentligen är ett pojknamn). Fai tränar i hemlighet olika kampsporter och är extremt skicklig med kniv i hand.
Hon har kortklippt, till käkbenen då, svart hår i platta slingor. Mörka ögonbryn med ett smalt ärr genom det vänstra, så att det ser ut som att hon rakat ett sträck genom det lodrätt. Gul underton i sin hy och svarta ögon.
Inte en så kurvig kropp, ganska platt utan så mycket former. Hon är väldigt modig och har aldrig känt ett behov av ett förhållande.
Hon tillåter ingen att säga något sexistiskt eller opassande om hennes kropp om dem inte har en extrem längtan till en kniv mot strupen. Inte ens då tillåter hon dem säga något sånt.
Hon har fylliga läppar och naturligt, smått rödrosiga kinder. Oftast en vingad eyeliner och rött läppstift vilket är det enda sminket hon använder dagligen. Hon har inga syskon och har aldrig hållt sig till det som är "normalt" i hennes familj.
Hennes mor- och farföräldrar ser henne som en familjebesvikelse. Hon har ADHD.Utseende inspirerat av denna extremt braigt ritade bilden av Mulan:
Tillhörande karaktär:Aiyana (uttalas "Aiana")
Aiyana är en sextonårig tjej från USA
Aiyana har mörkt, långt hår, bruna ögon, fylliga läppar och ljusbrun hy. Hon är blyg, snäll och lever i obesvarad kärlek för sin bästa vän Fai.
Ingen vet riktigt vad hon heter i efternamn då det är en familjehemlighet och hon har aldrig berättat det för någon.
Hon står alltid i skuggan av Fai som inte menar det men det händer ändå.
Aiyana är bisexuell.
Hon är Native American och har under hela sitt liv bott i ett stort hus med utsikt över havet.
Hon har hela övervåningen som sitt "rum" men har aldrig trivts som rik, även fast hennes föräldrar gör det.
Hon har extremt starka känslor för Fai och så fort Fai ens försöker ta hennes hand så rodnar Aiyana extremt mycket, vilket Fai aldrig märker.
Aiyana blir kallad "Iyania" (uttalas Iania) av Fai och sina föräldrar.
Hon har en ganska kurvig figur men är väldigt osäker på sin kropp med tanke på att hon alltid fått höra att hon ser äldre ut än hon är och det har bränts fast i hennes huvud som en stämpel.
Hon har problem med att lita på andra människor.
Hon har ett starkt band till naturen.Utseende inspirerat av denna extreeeemt snyggt ritade bilden på Pocahontas:
Så detta är de två karaktärerna jag hade tänkt att ni skulle få läsa om här...jag vet faktiskt inte om jag ska starta en ny bok eller ge bort dessa karaktärer...ja, ni kan ju skriva vad ni tycker om dem iaf❤️Puss och kram på er, jag älskar er💕
//Maja💕
ESTÁS LEYENDO
Mitt Oklara Liv
De Todotjena är en jävligt lång, lättirriterad, hyperaktiv, extremt rolig (enligt mig själv) sak med add utan liv som skriver ner sina innersta tankar i en bok som ingen vill läsa. enjoy! (cred till @eddalovegood för omslaget, sjuuuukt fint) #4 slumpmässig...