Vill få det sagt att:

26 5 7
                                    

Jag kanske börjar uppskatta kända klädmärken här i världen om de tog in fler modeller som var normalviktiga och inte tvingades svälta sig själva för att behålla sina jobb.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer om idealet inte var att vara så smal som möjligt.

Jag kanske börjar uppskatta världen om människor som inte är straight får mer att säga till om.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när plus size-modeller får lika mycket uppmärksamhet som underviktiga modeller.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när alla kön har samma rättigheter.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när människor av olika hudfärger eller religioner har samma rättigheter.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när folk inser att det finns fler länder än Japan, Kina och Korea i Asien.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när människor inte får andra att må så pass dåligt att de avslutar sina egna liv.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när svält inte är en anledning till död.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när bisexuella inte blir klassade som förvirrade.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när det "normala" inte bara är att vara cis och straight.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när små barn slutar skämmas över sin hudfärg för att andra barn med ljusare hudtoner trakasserar dem för det.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när feminism blir mer normaliserat och att män slutar bli kallade hJäLtAr för att dem tror på alla människors lika värde medan kvinnor blir stenade för det.

Jag kanske börjar uppskatta världen mer när folk med monolids slutar få kommentaren "operera dina ögon", håll käften och uppskatta allas skönhet.

Thank you.

[NÅGOT JAG SKREV FÖR FLERA MÅNADER SEN MEN ALDRIG PUBLICERADE. LÄS OCH TA IN ALLT TACK.]

Mitt Oklara LivTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang