(Del 10) Fylle angst!

351 6 3
                                    

Jeg våknet i senga senga til Lukas neste morgen. Jeg var NAKEN! Og det var ikke bare en naken Lukas ved siden av men en Jonas også!! OMG jeg spratt ut av senga fant noen klær fort og løp hjem til bestemor. Jeg klatret inn vinduet på romme mitt og håpte hun ikke hadde merket at jeg var borte hele natten. Jeg satte meg på senga å gråt. Nei det kunne ikke være sant ikke Jonas!

Jeg husket ingen ting å håpte mobilen min kunne gi meg noen svar...jeg kikket på My Storyen min på snap.det første bilde var av et bord inne fullt av alkohol så var det en film...av meg å Martin som klinte på sofaen... -vent er det...neii...hånda hans...på puppene mine. Ånej hvor mange hadde sett den?! 43 inkludert broren min! Jeg måtte slette den med engang! Så var det to filmer av Lukas og Jonas som har drikke konkuranse! Åneii....et bilde av min tunge i halsen på Jonas og hans hender på helt feil sted. Den siste filmen var den værste og flaueste den var av Lukas oppå meg, heldigvis hadde vi undertøy på enda den var fylt med stønning men det kom ikke bare fra oss?! Hvordan kunne alt dette bare være borte fra hjernen min? Jeg kastet mobilen på andre siden av rommet og gråt alle tårer ned i puta mi. Jeg vare ikke bare avslørt, men til latterlig gjort også!

Jeg gikk ut av rommet mitt etter en stund. Jeg ville ikke snakke med noen på minst ett år. Eller jeg kun e bare hatt rømt min vei slik at de hjemme var så glade for å se meg at de glemte hele snap-tragedien. Jeg visste at det ikke kom til å fungere så jeg gikk ned til bestemor likevell.

"God morgen, Emilie" smilte hun. Kanskje hun ikke hadde merket at jeg var borte tenkte jeg. "Jeg har laget egg og bacon til oss." Sa hun mens hun dekket bordet. Jeg satte meg ned og sa forsiktig "åå nam" vi spiste i taushet. Så når jeg var ferdig satte jeg tallerken og glasset fort i vasken og var halvveis på vei opp trappa da bestemor ropte " skal du ut i dag, kjære?"  Nei, svarte jeg kjapt. "Kom tilbake her" ropte bestemor i det jeg satte foten i  trappen. Jeg adlød.
"Hvor er det du er når du er borte nettene lange og kommer for seint hjem til middag, unge dame" sa hun strengt. Jeg hadde ikke funnet ut hva jeg skulle svare før hun fortsatte. "Foreldrene dine ringte og var bekymret de hadde ringt deg fem ganger før vi hadde frokost og lurte på om det va sant det broren din fortelte" Hva da? Sa jeg. For å late som jeg ikke viste hva hun snakket om. "Jeg vet ikke, men du bør ringe dem nør du går opp og finne ut av det.  De truet med å hente deg om du ikke ringte innen en time og forklarte deg" sa hun.

Jeg gikk opp på rommet fant mobilen min hvor jeg hadde kastet den, jeg tror den hadde fått en sprekk i glasset ellers var det gMmelt, men det ga jeg faen i akkurat nå. Nå måtte jeg øve meg på alle svarene jeg skulle ha klar når de fæle spørsmålene ble stillt. Jeg skrudde mobilen på. 5 ubesvarte anrop mamma. 8snapper fra Lukas, 5 fra Jonas! 2 ubesvarte anrop fra bestevenninna mi Hilde. Og en melding fra broren min. Fuck!

Daniel: (broren min)

Emile, jeg så snappen din ring meg asap!
Ps: er ikke hjemme.

Den var sendt for en en time siden ca.

Jeg ringte han først.
Daniel: hei.

Meg: hei.

Daniel: du må fortelle mamma å pappa sanheten.

Meg: hva faen Daniel hvorfor fortalte du dem om den snappen?! Jeg har ikke gjort noe ulovlig uten om å drikke!

Daniel: nei kanskje ikke ulovlig, men mamma burde få vite om de guttene du lå med.

Meg: jeg lå ikke med noen, løy jeg. Jeg trodde jeg kunne regne med deg, skrek jeg frustrert og la på i sinne.

Så ringte jeg Mamma.
Mamma: Emilie jeg håper du vet at du er i trøbbel, unge dame.

Meg: mamma, jeg...

Mamma: jeg ska la deg få snakke, men først vil jeg fortell det jeg har hørt. Broren din kom å sa at du var på en slags ligge fest. At du drakk, klinte med fler gutter og lå med flere av dem. Han viste meg alt fra snappen sin men jeg har ikke bevis på at du har ligget med noen, derfor spørr jeg deg.

Meg: yes! Tenkte jeg jeg klarte å slette den fæle videoen før Daniel fikk sladret haha. Emmh...dette er jo lite flaut å snakke om da. Sa jeg. Greit jeg skal være 100% ærlig, løy jeg. Men det var ingen ligge fest og jeg lå ikke med noen, ja jeg smakte på alkohol og kysset noen av guttene, men det var bare det.

Mamma: okay dette er ille nok, vennen min, men jeg setter pris på at du er så ærlig. Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor broren din kunne si noe slikt når det ikke var sant.

Meg: ja, jeg ble veldig lei meg, spillet jeg med.

Mamma: Men vi vil hente deg uansett for du er ikke gammel nok til å drikke alkohol og vi vil ikke at det skal skje igjen så bi kommer å henter deg i morgen klokken seks.

Vi la på.

Det stakk i hjerte mitt, jeg ville ikke lyve å ville ikke dra herfra. Jeg la meg under dynen å gråt.

Sommer FlørtenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang