(Del 2) Blotting?

716 20 14
                                    

De følgte meg helt til døra. - Du må bare komme på beøsk, sa Martin og flirte. Jeg bare lo av ham, treffer dere på brygga eller på stranda, ropte jeg etter dem og lo før jeg ringte på døra til bestemor og gikk inn. - Hallo bestemor! Sa jeg når jeg trådde over dørkarmen. - Hei, vennen hun kom småløpende med forkle på seg og ga meg en klem. Hun luktet så godt. - Hva er det du baker?, spurte jeg.
-Jeg lager sjokolade kjeks de er snart ferdige, du kan være med å sette dem inn i ovnen vis du vill, smilte hun. - Jeg går opp på rommet med baggen først sa jeg.

Jeg gikk opp trappa, og inn på et lite soverom. Det var en seng som var litt større en en enkelt seng, men ikke like stor som en dobbelt seng heller. Det gikk ann å sove to der, men det hadde vært trangt. Jeg kikket ut vinduet og så rett på ei gul hytte. Det var der guttene skulle bo i sommer. Det kribblet i magen. Jeg la på sengtøyet og la klærne i det brune skapet før jeg gikk ned. Bestemor hadde allerde satt kjesene i ovnen. - ååh, jeg har gledet meg til å komme her. Det er alltid sol her, smilte jeg og satt meg på en gammel trestol ved bordet. Bestemor tok ut kjeksene og la to kjeks på en tallerken til meg. Hun tok en selv som hun spiste over vasken.

Etter vi hadde spist gikk jeg opp på rommet. Jeg kastet av meg blusen og fiklet opp en bikini topp fra baggen. Jeg kikket automatisk opp og så at jeg hadde glemt å trekke for gardinene. Der stod Lukas og glante. Jeg trakk opp blusen for å dekke for puppene. Jeg rev for gardinene og fortsatte å ta på meg bikinitoppen. Gud så flaut tenkte jeg. Var det mulig! Jeg tok av meg shortsen og tok på meg bikini trusen. Så tok jeg på meg en strand kjole med søte blomster på over bikinien.

Jeg gikk ned der satt bestemor. - jeg stikker ut, sa jeg og smilte.
- greit det vennen vær hjemme til tolv, sa hun og smilte tilbake. Jeg gikk ned en lang grus bakke mot brygga. Jeg måtte gå forbi den gule hytta jeg sakte farten i det jeg gikk forbi, jeg nølte litt om jeg skulle spørre om de vill være med. Jeg gikk bare forbi jeg torte ikke. Hvertfall ikke etter den episeoden med Lukas, nei jeg gikk bare rett forbi. Jeg gikk helt ned til brygga og satte meg på kanten. Jeg lot beina dingle over kanten slik de akkuratt traff det lunka vannet. Jeg satt og kikket på horisonten, imens jeg flettet håret mitt til en sideflette. Jeg drømte meg helt vekk, idet noen satte seg vedsiden av meg.

Jeg snudde meg det var Lukas. Fu*k! tenkte jeg. Jeg ble helt rød.
- hva gjør du her, klarte jeg endelig å si. - jeg så at du gikk forbi så fortjener du en unnskyldning. - jeg beklager, jeg skulle snudd meg vekk, sa han litt flau. - det går bra sa jeg, og måtte le litt. - men bare så du vet det så var det et flott syn, du har kroppen alle gutter ser etter, sa han og så ned på føttene våre. -omg, så flaut, jeg "flachet" en gutt jeg såvidt ikke vet hvem er det eneste jeg vet om deg er at du heter Lukas og vi satt på samme buss, og nå dømmer du kroppen min!, jeg lo og klasket han forsiktig på armen. Han strakte ut armen jeg tok den, - Lukas, nettop fylt 17år. - Emilie snart 15år.

- skal vi bade, spurte han. Greit. Jeg trakk av meg strand kjolen. Han kastet av seg t-shorta. Jeg kikket bort på ham. Han hadde en liten tendens til six-pac. Han så på meg. Vi gransket hverrandre en god stund. Før han tok et skritt mot meg og jeg mot ham. Vi stod helt inntil hverrandre. Leppene våre var ca to centimeter fra hverandre. Jeg la armene mine rundt halsen hans og han la armene sine rund livet mitt. Vi kysset. Jeg kysset en gutt jeg knapt ante hvem hvar, men han var så ekte, det var noe annerledes med ham enn alle andre.

Sommer FlørtenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora