EN TIME SENERE
"Bestemor kommer hjem nå, snart." Sa jeg. "Samme det" flirte Lukas. "Jeg løper hjem og skriver en lapp." Sa jeg og løp. Jeg sprang inn på kjøkkenet og skrev: jeg er ute, kommer hjem i tre tiden :). Jeg var på vei møt døra da jeg hørte en bil i grusen og snudde og løp ut verandadøra jeg løp alt jeg kunne ned grusbakken.Jeg hadde akkurat gått forbi hytta til Lukas da en hånd tok et hardt grep rundt handleddet mitt. Jeg snudde meg, det var Jonas. Jeg tok meg til munnen med den andre hånda for ikke å skrike. Han drog meg inn i skogen, men ikke helt inn til steinen. "Hva faen! Emilie, du sa JEG ikke skulle si noe, så sladrer du selv!" Jeg kjente det eksploderte inni meg! Det var DU som sa noe først og JEG fortalte det til Lukas for jeg elsker HAM! IKKE DEG!" Jeg rev meg løs. Han hevet hånda. Jeg hylte og løp.
Han tok meg igjen. Jeg stoppet og sa "Du kan ikke klandre meg, det var du som løy! Homo du liksom!" Øynene hans var helt svarte, jeg kjente en klump av redsel. Han kastet seg over meg. Jeg landet med et dunk mot den harde bakken. Han la seg oppå meg. Han smilte ett ondskapsfullt smil og løsnet belte sitt. Jeg forstod hva han holdt på med og prøvde og vri meg unne mens jeg ropte; "LUKAS!" Jeg fikk bare mer og mer pannik. Jeg kom på en brilliant ide, og latet som jeg var med på det. Så jeg hjalp han med å løsne beltet, i mens ga jeg fra meg et falskt stønn. Jeg klarte og få belte av ham og kysset ham på halsen imens jeg la meg oppå ham. Så tok jeg belte og pisket ham med det og benyttet sjansen, mens han vred seg i smerte, og løpe alt jeg kunne ned mot brygga. Jeg hørte raske skritt bak meg.
"LUKAS!" Ropte jeg. Han satt på brygga med ryggen til. Han snudde seg og så på meg med et bekymret blikk. Jeg løp inn i armene hans. "Det er Jonas, han er etter meg" sa jeg andpusten. Jeg gjemte meg bak ryggen til Lukas og så Jonas komme rundt svingen og stoppet da han la merke til Lukas. "Hva faen gjør du her?!" Sa Jonas med en sint stemme. "Du skader ikke jenta mi!" Ropte Lukas og gikk med hevet bryst mot Jonas og la ham i bakken og slo til ham. "Gå hjem, og ta til vett man!" Skrek Lukas og rygget sakte bakover til meg. Jonas reiste seg opp og så helt ferdig ut. Han hadde fått en stor blåveis på høyre øye. Han børstet klærne før ham gikk med bestemte og irretere skritt opp til hytta igjen.
"Hva skjedde egentlig?" Spurte Lukas nyskjerrig. Jeg fortalte ham alt. "Jeg ble nesten voldtatt" sa jeg helt utmattet, og kikket bort på Lukas. "Ja, men jeg tror han forstod alvoret nå altså." Sa Lukas forsiktig og kysset meg på leppene. "Må snart hjem, når skal jeg møte deg igjen?" Sa jeg forsiktig. "Jeg kan vente utfor, det tar vel ikke så lang tid å spise lunsj?" Spurte han. "Okay, god ide" smilte jeg.
"Jeg går ut igjen bestemor!" Ropte jeg inn i stua hvor hun satt og strikket. "Okay, kom hjem til tolv." Ropte hun tilbake. Jeg løp ut døra og kastet meg rundt nakken til Lukas. "Jeg fikk lov å spise hos deg, jente venn. Jeg fikk være ute til tolv" sa jeg glad. "Så hva skal vi gjøre på den tiden?" Spurte han og ga meg et sexy blikk. "Hmm...vet ikke" sa jeg med en flørtete stemme. "Vi sniker oss inn på soveværelset mitt" sa Lukas og leide meg i hånda hele veien ned til hytta. Han åpnet døra og laget et "hysj" tegn til meg. Så klarte vi å snike oss forbi stua hvor de satt og spillet FIFA. Han åpnet døra til soverommet og trakk meg med inn og låste døra.
Han fiklet med en bag og dro opp en pakke med øl. "Skal du ha en?" Spurte han og rakte ut en til meg. Det stakk i magen min, jeg hadd aldri drukket før, men ville ikke fremstå som prippen og tok den i mot. Han åpnet den og hellet inn en god munn. "Ehhm...jeg kan ikke bli full, betstemor..." Han avbrøt meg. "Slapp av en øl gjør deg ikke full, bare litt jaaa...åpen." Sa han med en fornuftig stemme. Så jeg åpnet den og tok en slurk. Det smakte motbydelig, men latet som ingenting.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sommer Flørten
RomansaEmilie er en jente på 14/15 år hun skal tilbringe to uker av sommerferien sin hos bestemora som bor på landet. Emilie liker seg best på stranda hvor hun kan treffe folk på sin egen alder. Hun tilbringer også mye av tida på brygga som bestemora og t...