Det vibrerte på nattbordet. Jeg kom ut fra dyna jeg hadde krøllet meg inn i, å så at Lukas ringte. Jeg svarte, hallo?
Lukas: hvor kan jeg møte deg nå!
Meg: eemh vi går inn i skogen, møt meg på grusstien.
Han la på.Jeg dobbelsjekket at jeg hadde låst døra på rommet og klatret ut vinduet for jeg ville ikke snakke mer med bestemor. Jeg løp ned bakken der stod Lukas å ventet på meg. Så gikk vi inn i skogen og vi satte oss på steinen som Jonas og jeg hadde kysset oppå.
Han var alvorlig så meg dypt inni øyne og sa "hva husker du fra i går?" Mens han hold meg nervøst på handa. Jeg fortalte alt fra brygga til små glimt jeg hadde hatt i stua i hytta til Lukas. Han fortalte meg at han husket at det var mye klining og Jonas hadde prøvd å dra alle sammen med på strippeklubb, men der hadde streken gått hos de andre. Han lurte på om jeg visste om han hadde klint eller ligget med noen av guttene for han hadde våknet opp naken sammen med Jonas.
Jeg måtte le litt, men synes egentlig ikke det var morsomt, men redselen i øynene hans fikk meg til å smile. Jeg forflate sat jeg hadde ligget mellom dem naken, men gikk før moen våknet. Han hadde sett snapene mine, men ikke videoen for den hadde jeg slettet før han så den. Han synes de var drøye og på det ene bilde kunne du Martin med hånda si nedi bokseren og kikket på tv. Da fortalte Lukas at på hans snap var det en film av at Martin og Simen som så porno på TVen. Jeg begynte å gråte, for jeg synes d var så skummelt at jeg ikke husket alt som hadde skjedd den kvelden.
Lukas trøstet meg. Jeg så på han med tårer i øynene, "de kommer, de kommer å henter meg seks i morgen kveld" hulket jeg. "Hvem?" Spurte han forvirret. "Foreldrene mine" svarte jeg. Jeg så han ble skuffet, men han kysset meg bare og sa "vi skal ha det fett til siste stund, kom så skal jeg vise deg noe" sa han og tok meg med ned til et gammelt sjøhus.
Han låste døren med en stor bjelke bak oss og løftet meg opp på et gammelt ustødig bor. Han kysset meg forsiktig på leppene, så litt på halsen. Jeg elsket mår han gjorde sånn. Han knappet shortsen min forsiktig opp. "Er det ditt sjøhus", spurte jeg. "Nei, det er det som gjør dette så spennende." Svarte han. Jeg knappet opp buksa hans og så sparket han av resten. Han trakk meg nærmere og skulle til å ta av meg t-skjorta idet noen begynte å hamre på døra. "Kom ut!" Ropte en manne stemme. Jeg stivnet til. Lukas rev opp buksa si.
"Hva skal vi gjøre" hvisket jeg. "Jeg fikser det, sjortsen" påpekte han og gikk bort til døra. Han tok opp en sløye kniv og begynte å åpne døra. Jeg var så forskrekket skulke han drepe mannen? Han åpnet døren og ble stående. "Hva gjør dere her!" Ropte mannen. "Sorry, i dident know. Can i use this for a while?" Svarte lukas. "Hersens hyttefolk" hveste mannen. "No, were are you from" spurte han. "Island" svarte Lukas." Haa skulle jeg tro på det! Det var dere rakkerunger som kastet øl flasker i hagen min i går, å ikke tro at jeg ikke så dere!" Han skulle til å ta tak i Lukas, me. Han smatt unna og løp. Han snudde seg ette rham og jeg tok sjansen min og løp etter Luaks.
Vi kom oss unna, heldigvis. Så derfor tilbrakte jeg resten av dagen på rommet hjemme hos bestemor og kom ned senere på kvelden og fortalte henne en finere del av historien så spillet vi litt kort før vi la oss. Når jeg ryddet sammen hørte jeg henne mumle "det var slik vi skulle hatt det vær dag vennen, men men" jeg fikk vondt av henne og håpte jeg kunne gjøre det godt igjen neste dag frem til mor og far hentet meg.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sommer Flørten
RomanceEmilie er en jente på 14/15 år hun skal tilbringe to uker av sommerferien sin hos bestemora som bor på landet. Emilie liker seg best på stranda hvor hun kan treffe folk på sin egen alder. Hun tilbringer også mye av tida på brygga som bestemora og t...