(Del 3) Ett vått kyss

727 20 13
                                    


Jeg smilte og tok et skritt tilbake. -Skal vi hoppe uti nå?, smilte jeg sjenert. Han tok hånda mi og vi sprang så lang brygga var og hoppet uti. Vi gikk helt under vann, så langt att foten traff bunn. Jeg svømte opp mot overflaten og kom opp sammtidig som Lukas. Han lot hånda gli gjennom det våte håret sitt. Han smilte til meg med de hvite tennene og blunket. Jeg klarte ikke ta blikket fra ham. Han hadde fortryllet meg. Han holdt meg enda i hånda og drog meg inntil ham. Da mener jeg HELT inntil ham også. Han kysset meg forsiktig på halsen og så på munnen. Plutselig gikk det over til klining og vi dukket under vann. Han hold meg fast under vann og fortsatte og kline med meg.

Jeg måtte opp pusten min holdt ikke lenger. Jeg sprellte og svømte opp. Jeg satte meg på brygge kanten og ventet på at han skulle gjøre det samme. Han kom opp og satte seg. Han holdt rundt meg. Jeg følte disse kjærlighets greien gikk litt vell fort. Jeg vurderte å si det til ham, men ombestemte meg jeg ville ikke "friend zone" ham helt. Jeg hadde jo disse følelsene for ham, men det var noe som virket så merkelig likevell.

Sola var på veg ned og himmelen var rosa, lilla, gul og oransje den var nydelig. Jeg la meg på ryggen for å kun å se himmelen -Så romantisk, hvisket jeg. Lukas la seg forsiktig over meg og kysset meg ømt på leppene. -vil du sove over hos oss i natt, smilte han lurt. Ikke faen om han skulle få meg til sengs første dagen han så meg!
-Faktisk så må jeg være hjemme klokka tolv idag, så tror ikke det, sa jeg og laget et tullete trist fjes. Han lo og ertet meg til bake
-så synd da, sa han med suttre stemme og laget det samme fjeset. Han kikket på mobilen sin. - det er bare syv minutter til, sa han lengselsfullt. - det kommer en dag i morgen, smilte jeg.

Vi gikk sakte hjem over og når vi hadde kommet frem til hans hus sa vi godnatt og jeg ga ham ett forsiktig kyss på kinnet - God natt, sa jeg og smilte før jeg sprintet hjem til bestemor. -Hei vennen, ta deg noen kjeks og drikk litt melk før du går til sengs. Sa hun og ga meg en kjærlig klapp på kinnet. - jeg går å legger meg vennen, håper jeg får sett deg mer i morgen, lo hun og ga meg ett kuss på hodet.

Jeg spiste et par kjeks og drakk melk mens jeg så på "Sen kveld med Thommas og Harald." Så gikk jeg opp og pusset tenner og la meg i den myke senga. Jeg sovnet på et blunk med et smil rundt munnen når jeg tenkte på Lukas som bare lå å sov noen meter fra meg.

Sommer FlørtenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang