Şuan saat 06.15..
Sabahın en güzel saatleri bana göre. Çoğu şey dün de bırakılmış. Adaletsizlikler, yıpranmışlıklar, sevenler , sevdalananlar, minik yavrular , büyük dedeler-nineler. Yani şuan yanımızda olmayan ve bizim yapıyor olmadığımız her şey dünden bir hatıra..
Her sabah severek yaptığım , odanın içinde ki kasveti yok etme çabasındayım. Bu muhteşem günü , camı açarak karşılıyorum..
Arada bunu siz de yapın sevgili okur, sanki dün o odada ne yaşandıysa uçup gidiyor. Ya da ben öyle olsun istiyor ve buna çok inanıyorum. Ama işe de yarıyor bence. Çünkü neye inanırsak, onu gerçek gibi yaşayabiliriz :-)Gerçekten her yeni doğan gün , insana verilen bir şans mıdır?
Yoksa tekrar çekmesi gereken bir çile mi ?
Gün yeni başladı ama benim şu koca kafamda ki düşünceler , sanırım epey bir eski. Büyük emek var içinde sonuçta. Yılların katmış olduğu tecrübeleri , bir de onu yaşla çarpalim dersek. Ohoo benim bu düşünceler bayağı bayağı emekli olmalı. Zavallı Emektar, çok eski canım!Bizi biz yapan aslında yaşadıklarımız mıdır , yoksa bize zorla yaşatılanlar mıdır?
Tamam tamam sakin olun sevgili okur , bugün moral bozmaya gelmedim. Farkındayım sabah sabah bu kadar soru yağmuru fazla geldi.
Ama bizim emektar işte , eskiden beri hep böyle yapar. Illa en olmadık yerde , beni düşüncelere sarar sonra çeker gider.
Eski kafalı derim ben ona , hiç Nerede ne yapacağını bilmez. Mutlu bir günün ardından, kendimi deli gibi ağlarken bile bulabilirim..Şöyle bir düşündüm de. Düşünmek ne kadar doğru ?
Yani demek istediğim şu sevgili okur , gerçekten insanlar hayatında her şeyi düşünerek mi hareket etmeli?Gerçekten bazı şeyleri anlık yaşamalı. Mesela ;
-Eğer evin deniz kenarında ise , güneşi karşılayarak yürüyüşe gitmeli.
-Çok sevdiğin bir müzik grubu geldiyse , bahane üretmeden ona koşmalı.
-Bugün evi temizlemeli, arabayı yıkamalı, partiye hazırlanmalı, Ayşe teyzeye gidip Mehmet amcayı çekiştirmeli.
Yani sevgili okur ertelediğin ne varsa onu yapmalı.Sevmeyi de ihmal etmemeli. Evet evet şimdi açıp , sevdiğin insana haykırmalı bunu. Çünkü, yarın bir seni seviyoruma vakit kalmaya bilir.
En önemlisi ise , öfkeni kusmalisın. Kime ve neye karşı biriktirdiğin kelime varsa. Hadi söyle artık. Çünkü herkes sen söylesen de , söylemesen de konuşuyor senin hakkında !
Adaletsizliğe boyun eyme! Kalk hakkını Savun. Senin hakkını alan mi oldu , yolda ki Çocuk itilip, kakıldı mı?
Ya da en önemlisi birisi haksız yere , birisinin üstüne basarak mi rütbesini yükseltti ?Hadi Susma ! Haykır dünyaya bu adaletsiz düzeni. Sen , ben ya da onlar susarsa olmaz böyle ?
Şimdi bana gelirsek eğer. Ben bugün muhteşem uyandım. Dün ki o ağlamaklı kızdan eser yok. Çünkü bugün Emektarı, emekli ediyorum zihimden. Zamanı gelmişti çoktan.
Eski düzen yok , yeni bir ben var.
Şimdi sıra sizde ,ertelediğiniz ne varsa harekete geçin.
Isterseniz yeni bir gün doğar ya da istemediğimiz Dünün işkence gibi devamı olur.Karar sizin ! Güzel bir gün olması dileğimle , Esen kalın :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIK
Poetryİnsan, ne zaman yalnız hisseder kendisini ? Aslında bunun cevabı tek değil, birden fazladır. Herkese ve her şeye göre değişkendir. Mesela kimisini, sevdiği insanlar yalnız bırakır. Kimisini, ait olmadığı zaman dilimi. Bazılarını da, anlam bulamadığı...