Bir deli yaşamak, almış gitmiş hepimizi. Hoyrat savrulmuş sevdalar, hüzünler bol keseden dağıtılmış.
Sahi bu durumda, sevinçler ve sevgiler nerede kalmış?
Söylenmemiş onca şey, derinlerde bir yerlerde saklı.
Kimisi hayallerini vermiş bu deli yaşam uğruna.
Kimisi de , hiç tatmadığı umutlarını.Pişmanlıklar ..
Işte,vazgeçilmezimiz olmuş sanki.
Susarken bile, derin derin soluduğumuz nefesten önce yerini almış hayatımızda. Bütün hücreleri saran bir duruma gelmiş.Insan bazen çok ister, sonucunu bildiği halde bazı şeyleri. Bilmiyorum belki de, kara cahilliğimizden ötürü gelir. Ya da illa olsun diye diretmelerimizden..
Her ne kadar bin bir türlü hevesle başlarsak başlayalım, bazı şeyler öyle büyük Pişmanlıkla biter ki..
Ne zordur değil mi,bu durum ?
Düşünsenize bir ; Kalbimiz heyecanla atarak, bir şeylere başlamışız. Yani tam başladık deriz , emek veririz, çaba gösteririz, planlar yaparız.Vee,
Mükemmel bir fiyasko ile, sonlanan bir sonuç..Hayatta herkesin , mutlaka bir pişmanlığı olmamış mıdır sahiden ?
Mesela, sizlerin sevgili okur ;
-O durakta saatlerce beklediğiniz, insanın buna değmediğini anladığınız o berbat hissiyat,
-Vitrinde gördüğünüzde tutulduğunuz o muhteşem elbiseyi , eve geldiğiniz anda yolda ne oldu bilmeden değişik bir ruh haline bürünerek baktığınız o an,
-Ders çalışmak için başlayan o heyecanlı günlerin , kapak açmadan sonlandırarak girdiğiniz nice sınavlar,
-Ufak yalan , pembe yalan diye başladığınız her şeyin , bir süre sonra hayatınızın vazgeçilmezi olduğu o anlar,
-En çokta binbir türlü emekle büyüttüğünüz, aşkınizin ya da arkadaşlıklarinizin buna değmediği anda ki vurulma hissi..
Sahiden ne kadar çok pişmanlık varmış hayatta fark etmeden , sürekli belkide defalarca yaşadığımız.
Hayatta ne olursa olsun , yaptığınız seçimlerden. Söylediğiniz sözlerden pişmanlık duymayın sevgili okur. Çünkü insan, kendi seçimlerinden ibarettir. Ve herkes siz bir şey yapsanız da , yapmasaniz da sürekli konuşur, konuşurlar , çoktan konuşmuşlardir..
Bırakın herkes sizin seçimlerinizi sorgulasin ve onlar pişman olsun.
Hayatınızın başrolünü, sonucu ne olursa olsun sizin yaptığınız seçimler Alsın sevgili okur. Çünkü pişmanlık tek başına yaşanan bir durumdur. O halde, seçimlerinizi asla pişmanlık duyarak yapmayın. Ne olursa olsun , siz yaptınız bunu. Ve hep mutlu olun bundan, pişman değil :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIK
Poesiaİnsan, ne zaman yalnız hisseder kendisini ? Aslında bunun cevabı tek değil, birden fazladır. Herkese ve her şeye göre değişkendir. Mesela kimisini, sevdiği insanlar yalnız bırakır. Kimisini, ait olmadığı zaman dilimi. Bazılarını da, anlam bulamadığı...