GENÇKEN YAPILABİLECEK ŞEYLER 2

3.6K 137 24
                                    

Devam edelim.

* 31. Sakızla yapabileceğin en büyük balonu yapmaya çalış.

* 32. Sevgiline/arkadaşına 10 tane balon al, tam ona verecekken birden havaya bırak.

* 33. Tanımadığın insanlara hal hatır sor, akraba ya da okul muhabbeti yap. Sonra “pardon biriyle karıştırdım” diyip git.

* 34. Turist taklidi yap, insanlara kötü bir İngilizce ile yol sor ama anlama!

* 35. Belediye otobüsüne bindiğinde şoföre “öndeki taksiyi takip eder misin?” diye sor.

* 36. Bir sokak girişinde dur, insanlara sokağın tabelasını göstererek “en iyi sokak bizim sokak, buradan geçin” de.

* 37. Markette kasa görevlisi alışveriş hesap tutarını söylediğinde “hesaba yazar mısın?” diye sor.

* 38. Sokakta yürüken herhangi birine hafifçe dokunarak ebe diyip kaç.
(Dikkat edin de dayak yemeyin :,D)

* 39. Minibüse bindiğinde minibüsçüye “abi param yok eve kadar muavinlik yapayım mı?” diye sor.

*40 . Cansız bir mankeni alıp elinden tutup sokakta gez, onunla sinemaya ya da Mcdonald’s’a git.

* 41. Bu maddenin ne olacağını merak et, bekle ve gör!

* 42. Bir dilencinin yanına gidip “kredi kartı geçiyor mu?” diye sor.

* 43. Yolda gördüğün insanlara “saçınız peruk galiba ama çok yakışmış” de.

* 44. Sokaklardaki süs havuzlarında balık tut.

* 45. Sabah erken bir saatte, çalışanlar plazalara/binalara girerken kapıda durup 4-5 arkadaşınla birlikte “Andımız”ı oku.

* 46. Balık adam kıyafeti giy, sokakta gördüğün insanlara “Akdeniz ne tarafta?” diye sor.

* 47. Yatak/baza satan mağazalara git, “en uygun yatağı alabilmem için en az bir gün burada uyumam gerek” diyip saatini kur ve yataklardan birine yat.

* 48. Yoldan geçen herhangi birine “David Beckham‘a çok benziyorsunuz bir imzanızı alabilir miyim?“ de. Zorla imza al, birlikte fotoğraf çekil.

* 49 Alışveriş merkezlerinden birinde yukarı çıkan yürüyen merdivenin başında dur, yukarı çıkanlara “Unutmayın her çıkışın bir inişi var; yolunuz açık olsun” diyerek onları uğurla.

* 50. Elinde hesap makinesiyle asansöre bin, her binene kilosunu sor, hesap yap, binen birisine “Kusura bakmayın 5 kilo fazla olduk, binemezsiniz” de, asansörden indir.

* 51. Sinemaya elinde bir DVD ile git, gişedeki görevliye kendi filmini çektiğini ve arkadaşlarınla birlikte bir sonraki seansta bu filmi izlemek istediğini söyle, ısrarcı ol, bilet parası ödeyeceğini söyle.

* 52. Girmiş olduğun dersin hocası için pankart kaldır. Örnek: “Felsefe Pınar Hoca’dan dinlenir” “Bu okul seninle gurur duyuyor” “Ahmet Hoca, sınıf el ele; hepberaber ÖSS’ye” gibi…

Kızlar İçin Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin