KARIŞIK TÜYOLAR

2.6K 118 11
                                    

*Okul zamanlarında çok strese girdiğinizde , sıkıldığınızda , bitmesini istediğinizde yalnız başınıza uzun bir yürüyüşe çıkın, müzik dinleyin.

* Ayakkabılarınızı düğmelerle veya renkli kalemlerle kişiselleştirebilirsiniz.

* Etek boyunuzda veya eteğinizden biraz uzun havalı ve salaş hırkalar tercih edin süper duruyor.

* Konuşmanıza dikkat edin.Çok fazla ''lan,salak,mal..'' vb. şeyler söylemeyin.Küfr asla etmeyin!Böyle davranırsanız size ''mahalle karısı'' falan diyebilirler.Bu lafları söyleyerek cool olacağını zanneden kızlar var fakat aksine popülerlikleri düşüyor!Kısaca böyle kelimeler kullanmayın :D

* Derse katılın.Bazıları derste susup kalıyorlar öyle olmayın.Derse katılın öğretmeniniz ve arkadaşlarınız orada olduğunuzu anlasın.Öyle esneyipte durmayın bu negatif enerji yayar uykulu,sıkılgan gibi gözükürsünüz! :))

* Okula giderken parfüm sıkın,sıkın elbet ama bazı kızlar parfüm sıkıyolar mesela sadece boyunlarına ama bu parfüm ter kokusunu engellemiyor.Kızın yanına bi gidiyosun terle karışık parfüm kokuyo :D buda çok iğrenç bir durum.Bu yüzden koltuk altınıza freş ağır kokmayan iyi bir deadorant yada rolon sürün sonra ne sıkacaksanız sıkın :D ♥

* Popülerlik Tüyosu;   Eğer bir erkek okulda yada başka bir yerde yüz yüzeyken size çıkma teklifi ederse sakın aptal gibi gülüp kıkırdamayın.Hemen evet veya hayır'da demeyin. Cool bir şekilde ben biraz düşüniyim diyin ama bunu sırıtmadan ciddi bir şekilde söyleyin.Daha sonar eğer gerçekten sizde onu seviyosanız belki çıkabilirsiniz.Ama okulda çok konuşulursunuz.O yüzden,eğer çok aşırı sevmiyosanız hayır diyin kızlar ;)

* Başarılı Olma Tüyoları; 1) Derste oturduğunuz arkadaşınızla konuşmayın.Dersi dinleyin.Unutmayın derse konuşmak için değil,öğrenmek için geliyorsunuz! 2)Öğretmeninizle göz teması kurun başka şeyler ile ilgilenmeyin! 3)Defteriniz düzenli-özenli olsun.Hem çalışırken daha kolay algılarsınız hemde,mesela siz teneffüsteyken biri geliyo defteri açıyo güzel bir defter görüyo sonra defter kimin diye bir bakıyo oo ''demek defter x kızınımış :O'' en azından o kişinin aklında kalmış olursunuz bu önemli yani defteriniz düzenli olsun! 4)Eve gittiğinizde 20-30 dk tekrar yapın birşey kaybetmez kazanırsınız! 5)Sınavları çalışın hedeflerinizi yüksek tutun.Çünkü popüler olmak için başarılı olmakta lazım.Kimse kendini beğenmiş tembellere bakmaz aksine onlara ''ezik'' derler.Sizede dememeleri için çalışın,hedeflerinizi yüksek tutun! ...

* Arkadaşlarınızla bazen kaçamak yaparak bazende eğlenerek gülüşün ve eğlenin. Lise kaçamakları eğlencelidir!♥

* Her zaman okula bakımlı gidin saçı başı dağınık savaştan çıkmış gibi gelen kızlardan olmayın bizim okulda var öyle 1-2 tane çok komik duruyorlar asla dağınık saçları gitmeyin hiç değilse sadece bir at kuyruğu yapın :) 

* Küçük tişörtlerinizi atmayın.Onları kesip belki bir elbise bile yapabilirsiniz.Tabi minicik olur ama olsun kardeşiniz vs giyer :D Atmayın da atmayın işinize yarar.Olmadı toz bezi yapın sdfhgfs :D



*************************

Kızlar İçin Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin