IThinkAnything adlı kullanıcıya ithaf edildi.
1-Tırnakları bakımlı olmalı.
Göz kamaştıran ;)2-Saçları temiz ve hacimli olmalı.
3-Makyajı kendi tipine yakışacak şekilde olmalı ve çok fazla abartıya kaçılmamalı.
4-Giysi satın alırken vücut tipine göre seçmeli ve bakımlı olmalı.
5-Mimikleriniz çekici olmalı.
6-Kültürlü olmalısınız.
7-Kendini tanımalı ve özgüvenle hareket etmelisiniz.
8-Büyüklerine karşı saygıda kusur etmemelisiniz.
Ortada arsız arsız dolaşmayın bence /:(9-Güleryüzlü olmalı.Suratı sirke satan bir genç kız her zaman ikinci planda olur.Yada yüzüncü.
10-Etrafta tam bir hanımefendi ve uslu prensesler gibi dolaşmanıza gerek yok.Zaten çok saçma birşey.Önceki bölümde de belirttiğim gibi başkası için değişmeyin.Kendiniz için değişmeyi göze alın.
11-Çok fazla kötü alışkanlıkları olmamalı.
12-Kusursuz olmayın.
İnsanlar hataları ile büyür.13-Makyajı abartmamalı.
14-Yüz ifadeleri net ve çekici olmalı.Günde 2 kez aynaya bakın ve mimiklerinizi geliştirin.
Evet ilk başta saçma gelecek.Ama sonradan faydalarının olduğunu ve özgüveninizin yerine geldiğini göreceksiniz.15-Neşeli olmaya çalışın.
Stres yapmayın.16-Okulda çok faZla küfür kullanmamalısınız!!
17-Okul kavgalarında öfkesine hakim olmalı ve mantıklı cevaplar vermelisiniz.Kendinizi de ezdirmemelisiniz.
18-Hayatı dolu dolu yaşayın.Klişe olacak ama zaman geçiyor.Bu bir gerçek...
Yaşlandıkça bazı şeyleri yapamaz hale geleceksiniz.Ama keşkeler işe yaramayacak.19-Kendinizi yemek işleriyle falan geliştirin.
20-Boş zamanını MUTLAKA değerlendirin.
Saçma birşey de olsa..21-Anne ve babanıza kötü davranmayın ve onlara yardım edin.Onların değerini bilin.Gün gelecek yanınızda olmayacaklar.Kimse ölümsüz değil.
Sadece tavsiye veriyorum.Bunları uygulamak zorunda değilsiniz.Ama şu mimiklerinizi geliştirmek konusunu bir deneyin.Çok tatlı olursunuz yaaa :)))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Lise Tavsiyeleri
ChickLitLisede misiniz? İlk günlerde ne yapacağınızı bilmiyor musunuz? "Evet"dediğinizi duyar gibiyim. Size çeşitli konular hakkında tavsiyeler vereceğim. Unutmayın ki lise hem zor hem de eğlenceli bir deneyimdir. Sosyal olarak gelişirsiniz. Ve bu bir GENÇ...