1. Bölüm

7.9K 193 334
                                    

Selamın aleyküm canlarımm

Başladığınız saati yazın 15:35

İyi okumalar :)

---

Geri zekalı olmak için master yapmış, ukala. Hayır yani hayvanat bahçenden neden kaçıyorsun ki? Zaten orayı senin evin. Salak kız laboratuvarda rengi hoşuma gitmedi diye bir şişe kırdığımı hocaya demeye ve beni disipline göndermeye ne gerek vardı? O mal salak Esra yüzünden okul çıkışı etüte kalıp en sevdiğim çizgi flim olan Mucize Uğur Böceği Ve Kara Kedi'nin yeni bölümünü izleyemedim. Resmen çıldırmadık bir durum ama ben sana yapacağımı biliyorum.

Kızın evinin önüne gidip sprey boyaları çıkarttım. Evin yerini Çınar söyledi, Allah razı olsun. Elime sprey boyayı alıp kız evinin kapısına orta parmak çizdim. Kapının yanına sürtük yazdım tam diğer tarafa da fuck yazıyordum ki biri elimi tutup koşmaya başladı. Spey boyalarım orada kaldı..

"Lan dur." Diye söylendim, "Arkada polis var arkana bakmadan koş." Dediğinde demin söylediğimi geri alma gibi bir şansım olsa kullanırdım. Arkama bakmadan koştum artık ikimiz de nefes nefese kalınca ara sokaklardan birine girdik. Ellerimi dizime koyup derin derin nefes aldım. "Daha işim bitmemişti." Dedim sinirle, demin elimden tutan kişiye baktım. "Ersin?" Dediğimde gülümsedi, lanet çocuk yakışıklısın diye sana kızmayacağım falan mı sanıyorsun? "Lan pezevenk beni mi takip ettin?" Dedim halen daha nefes nefese kalmış bir halde. "Ne takip edeceğim seni?" Dedi yere oturup arkasını duvara yaslarken. "O zaman Esra'nın evini boyayacağımı nereden biliyordun?" Dedim, kaşlarını çatıp bana baktı. Çınar'dan evi öğrendiğime göre Ersin'e demesi normal değil mi ey Danla? "Kimsenin evini falan boyayacağını bilmiyordum. Evim oralarda, geçerken bizim sınıftasın diye yardım edesim geldi ki bu kadar konuşacağını bilsem yardım etmezdim." Dediğinde ters ters baktım. "Etmeseydin çok da umurumda." Dedim sinirle, sanki senden yardım isteyen oldu zeki. "Keşke.." Deyip ayağa kalktı, "Hadi okulda görüşürüz." Dedi, evine doğru yürürken. Umursamadan kendi evime doğru yol aldım.

Eve gelince kapıyı çalmak yerine açık olan camdan içeri girdim. Salondan ses gelince Eslem ve Arya'nın salonda olduğunu düşünüp salona geçip koltuğa oturdum. "Etüt nasıldı?" Dedi Arya kahkaha atarak, "Hiç sorma, Çınar ile etütte sıkılıp sos oynadık." Dedim, Arya Çınar lafını duyunca bizi dinlemeye başladı. "Ee Çınar etüt bitince direk mesaj attı sen niye geç geldin?" Dedi Arya, "Meslek sırrı bebeğim." Dedim koltuktan kalkıp tişörtümü çıkarttım. "Banyo olacağım ben." Dedim, Eslem bana bakıp "Lan burada soyunma hayvan." Dedi, gülerek çıkarttığım tişörtü Eslem'e attım. Eslem tişörtü bana atacakken Arya bağırdı "Lan o benim tişörtüm değil mi!?" Diye, hızla koşup banyoya kendimi kitledim.

Telefonumu cebimden alıp müzik açacakken telefonumun cebimde olmadığını fark ettim. Ha siktir! Koşarak kızların yanına gittim. "Telefonum yok." Dedim telaşla koltuğu aramaya başlarken "Kanka çalıyor." Dedi Arya, merakla Arya'ya baktım. Arya telefonu bana uzatınca telefonu alıp kulağıma yaklaşırdım.

"Alo?" Diye ses geldi telefondan, "Lan pezevenk bir de telefonu açıyor, hiç mi telefonu çalmaya utanman yok!?" Diye bağırdım sinirle. "Danla vallaha bir daha sana yardım etmeyeceğim, benim lan ben Ersin. Telefonu spreyler ile bırakmışsın. Görürken aldım yarın veririm sana." Deyince derin bir nefes alıp verdim. "İyi, telefonumu kurcalama." Dedim, gülerek "Şifresiz telefon olunca kurcaladım bile." Dedi, "Ey katkısız domuz yağı ile yapılmış salak!" Diye bağırırken telefonu kapattı. Arya'ya telefonu geri verip "Ersin'deymiş." Dedim, kızlar bana yan yan bakarken ben banyoya geri gittim.

Sahte SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin