10. Bölüm

2.1K 119 109
                                    

Sizce kız kardeşinin sevgilisi olduğunu öğrenen bir abi ne yapar? Tabiki sevgilisini döver ama burada işler pek öyle olmadı. Sinan tek başına konuşmak için Ersin'in evini bulmuştu ama Danla Aras'a deyince Tolga ve Aras da Sinan'ın yanındaydı. Sinan sinirlerine hakim olamayarak tam eve girecekken Aras Sinan'ın kolunu tuttu. Tolga tuhaf bir şekilde ikisine de bakıyordu. "İçeri girip ne yapacaksın?" Dedi Aras, Sinan sinirle kolunu çekip "Sizi alakadâr etmiyor. Burada bekleyin ya da siktir olup gidin." Dedi Sinan, bu ne öfkeydi? Kız kardeşinin evleneceği kişiye de mi böyle yapacaktı? "Boşuna geldik yani." Dedi Tolga, Sinan sinirle bakarak "Sizi zaten çağıran olmadı, eve gidin Danla meraktan ölüyordur." Dedi, tam arkasına dönmesiyle "Kavga etme." Diye uyardı Aras, Sinan pek takmayarak Ersin'in evine doğru ilerledi.

Kapının oraya gelip zile bastı, ne kadar asi (!) Ersin kim diye sormadan kapıyı açtı. Sinan ise bir şey demeden içeri geçti. İkisi de salona geçip oturunca Sinan hiç gevelemeden direk söze daldı "Danla ile sevgiliymişsin." Dediğinde Ersin gülümsedi, Danla ismini duydu diye mi gülümsedi yoksa onaylamak için mi?

"Evet abi." Dedi Ersin, Sinan kaşlarını yukarı kaldırdı "Normalde yalan söyleyip hayır falan demen lazımdı." Dedi Sinan, Ersin Sinan'a daha dikkatli bakıp "Neden böyle bir şey yapayım ki? Sonuçta yasak bir şey yapmadık." Dedi, kendinden emin bir şekilde. "Bu cesaretin gözlerimi yaşarttı." Dedi Sinan alayla. "Cesaret değil sadece gerçekleri söylüyorum." Dedi Ersin, Sinan kahkaha attıktan sonra ciddileşip "Sizin o lise zamanlarınızdan ben de geçtim, Danla ile oynadığını biliyorum." Dedi, Ersin'in yüzünde alay edercesine bir tebessüm oluştu "O senin lise zamanındaki çapkınlığın, ben Danla'yı seviyorum." Dedi Ersin, Sinan sinirle ayağa kalkıp "İki gün sonra ayrılıyorsunuz." Dedi, "Sanmıyorum." Dedi Ersin, Sinan elindeki yumruğu sıkıp derin derin nefesler aldı. "Eğer ayrılırsak Danla ağlar, sen kardeşinin benim için ağlamasını istiyor musun?" Diye ekledi Ersin, Sinan sinirle Ersin'e baktı "Demek öyle.." Dedi Sinan sakinmiş gibi davranıp koltuğa otururken. "Danla sarhoşken yaptıkların için sağ ol ama haddini aşma." Dedi Sinan uyarırca bakarak. "Haddimi aşmaya lüzmüm yok, sadece gerçekleri söylüyorum." Dedi Ersin, Sinan artık daha da sinirlenmeye başlıyordu. "İki gün Ersin." Dedi Sinan, Ersin gülümseyerek "Danla'da bir insan. Sen nasıl lisede sevgili yaptıysan o yaptığın sevgililerinin de abisi falan vardır. Sen biriyle sevgili olabiliyorsan Danla niye olmasın? Sen evlenip giderken Danla evinde kedileri ile yaşayıp geberip gitsin mı istiyorsun?" Dedi Ersin, Ersin'in dedikleri bir yerde haklıydı ama Sinan kabullenmek istemiyordu. "O kızlar ile sevgili oldum ama sor ki şu an hangisi yanımda? Günlük takıldığım kızlardı, senin bunu Danla'ya yapmayacağın ne mağlum?" Dedi Sinan, "Haklısın." Dedi Ersin, ne yani? Bitirecek miydi ilişkiyi? "Ama bunu şu an değil, biz ileride Danla ile ayrılırsak o zaman gelip desene. Hatta o zaman gel ağzımı yüzümü dağıt fakat şu an güzel giden ilişkimizin önüne taş koyma." Dedi Ersin, Sinan bir an Danla'yı düşündü. Danla mutlu ise zaten bir sorun yoktu değil mi?

Sinan ayağa kalkıp "Haklısın ama Danla'yı üzersen dövmem, sikerim." Dedi kapıya doğru giderken. Ersin kapıya kadar eşlik edip Sinan'ı yolcu ederken Sinan evden dışarı çıktı. Tam arabasına binecekken Tolga'nın bir kız ile öpüştüğünü gördü. Tolga'nın yanına gidip "Tolga gidiyoruz." Dedi, kız Tolga'ya bakıp "Bir daha ne zaman geleceksin?" Dedi, Tolga gülerek "Hiç bir zaman." Dedi, kız telefonunu çıkarıp "O zaman numaramı vereyim." Dedi, Tolga kahkaha atıp motora binerken "Seninle işim bitti, ayrılalım." Demesi ile motorunu çalıştırıp gitti.

Kız Tolga'nın arkasından sulu gözler ile bakarken Sinan kızın omuzuna dokundu "Siktir et." Deyip Sinan da kendi arabasına doğru ilerledi.

Sahte SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin