8. Bölüm

2.5K 120 118
                                    

İyi okumalar

---

Tolga ben karar verdim." Dedi Selin, Tolga derin bir nefes alıp verirken Selin'e baktım. Tolga derin bir nefes alıp verdi. "Ne kararı verdin?" Dedi Tolga, Selin mutsuz bir hâlde "Bence bir süre ara verelim." Dedi, Tolga kafasını onaylarcasına sallaması ile Selin'in gitmesi bir oldu. Gece ve Bahar da Selin'n arkasından Tolga yeni bir sigara yaktı. Aras ve abim Tolga'ya bakarak "Bu kaçıncı oğlum?" Dedi abim, Aras bir şey demeden içeriye girince abim de peşinden girdi. Tolga'ya bakıp "Neden bunu yapıyorsun?" Dediğimde Tolga sigarasından bir kere daha içip diğer tarafa doğru üfledikten sonra bana baktı. "İçeri geç Danil, üşüyeceksin." Dedi, neyi saklıyor bu? "Üşümüyorum sen anlat." Dediğimde gülümsedi ve bu sefer sigara dumanını yüzüme üfledi. "Yaşın tutulmaz abisi." Dediğimde göz devirip "Anlat işte." Dedim, artık benden kurtuluşu olmadığını anlayıp derin bir nefes alıp verdi.

"Mihriban diye bir kız vardı, sadece ven ona Mihri derdim." Dediğinde heyecan ile dinlemeye başladım. Sigarası bir kez daha içip üflerken anlatmaya devam etti "Kıza aşık olmuştum, bana göre kainatın en mükemmel kızıydı." Deyip yere baktı "Ama beni kardeşim dediğim çocuk ile aldattı." Dediğinde alt dudağımı ısırdım. "Oysaki aldatmadım dese inanacaktım." Dedi kafasını olumsuz anlamda sallayıp "Neyse, ben de Mihri'den sonra kimseye güvenmiyorum, her önüme çıkan kız ile günlük takılıyorum." Dedi kafasını yerden kaldırıp sigarasını içmeye devam etti. "Aldattığına emin misin?" Dediğimde Tolga bana baktı. "Benden gizli her gün aramalı konuşuyorlardı, Mihri'den izinsiz bi ara telefonunu karıştırırken silmeyi unuttuğu telefon konuşmasını gördüm." Dedi, belki başkası ile konuşuyordur? "Selin ile de mı günlük takıldın?" Dediğimde gülümsedi, "Hayır, günlük takıldıklarımı yatağa atıyorum ama Selin bana Mihri'yi unutturdu." Deyip sessizce mırıldandı "Yanı sanırım.." Diye, bitmiş olab sigarasını yere atıp ayağı ile üstüne bastı. "Sen de iyicene üşüdün, içeri marş marş." Deyip gülümsedi, bu çocuk beni korkutuyor.

Evs girip salona geçtik, abim ve Aras bana bakıp sırıtınca "Hayır." Dedim, "Hadi Dalin, yemek yap." Dedi Aras, evet evet ikna olma sürem bu. Oylayarak mutfağa gidip menemen yaparken bir yandan Mero-Bana Sana Bize Bir Şey Olabilir şarkısını açıp dans ederken menemen yaptım.

Sofrayı hazırlayıp hepsini masaya çağırmam ile kendime döküp yemeye başladım. "Bizim tabak neden boş hanım efendi?" Dedi abim, gülümseyerek "Her şeyi ben yaptım bi zahmet onu da siz yapın." Dediğimde Aras kalkıp hepsine yemek döktü. Yemeği ilk bitirip kendi tabağımı mutfağa koydum sonra bana temizletmesinler diye odama çıktım.

Odama çıkmam ile pijama giyip telefonumu ekime aldım. Şarkı açarsam ağlarım diye düşünüp şarkı yerine Wi-Fi'yi açıp evin internetine baglandım. Telefonda bildirimlere bakarken Ersin'in mesaj attığını gördüm. Merakla mesaja baktım.

Sevgilim♡: Yarın okul yokmuş, nasıl ayrılacağız?

Hay amına koyayım. Derin bir nefes alıp vermem ile bir mesaj daha geldi.

Sevgilim♡: Görüldü atmasaydın iyiydi. Aga be..

Hazırda mı bekledi? Yüzümdeki istemsiz gülümseme ile mesajına yanıt verdim.

Danla: Görüldü atmadım, ne yazacağım diye düşünüyorum Sayın Çok Bilmiş.

Anında görüldü olup yazmaya başladı, En sevdiğim insan tipi. Hemen görüp yazanlar.

Sevgilim♡: İstersen ayrıldık diyelim ve yaa erteleyelim.

Diye yazınca gülümsedim. Seçme hakkını bana bıraktı, ne kadar tatlı.

Sahte SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin