Capitolul I

1.6K 16 1
                                    

Partea I .

Intr-o noapte, Egor, isi viseaza un prieten mort intr-un accident stupid de strada, Radu , care-l avertizeaza ca este intr-o mare pimejdie. In acelasi vis apare si domnisoara Christina care-i vorbeste cu dragoste spunandu-I ce mult il iubeste si ce mult l-a asteptat. Ii recita un cantec de leagan pe care obisnuia sa-l cante impreuna  si il dezmiarda atingandu-l, mainile ei dandu-i o senzatie de caldura nefireasca, inumana. 

Egor isi da seama ca totul se petrece in vis, dar trezindu-se brusc isi aminteste fiecare amanunt al visului si simt mirosul puternic de violete pe care-l degaja trupul ei. Trezit, isi da seama de prezenta domnisoarei Christina si incearca sa o alunge spunand rugaciuni in gand, fiind constient de puterea pe care o exercita asupra lui, tinandu-l tintuit pe spate in pat, dar naluca paraseste camera nu inainte de a se apropia de el si a-l privi in ochi convingandul de prezenta ei si de faptul ca ea ii putea citi gandurile.

Odata cu imbolnavirea Sandei, Egor , isi da seama ca intreaga familie se afla sub puterea domnisoarei Christina si hotaraste sa cheme un medic in ciuda impotrivirii fetei.Domnisoara Christina continua sa-i apara in vis si-l avertizeaza ca dragostea lui pentru Sanda este in zadar pentru ca ea nu va mai trai mult si-I arata, deasemenea, ca nu este singura entitate din casa, facandu-l sa simta o alta prezenta care aducea o teroare si mai rea si mai draceasca, dar care asculta de ordinele ei. Toate aceastea Egor nu le auzea din gura ei, ci ii patrundeau in minte fara stirea lui.

Egor , intra in camera domnisoarei Christina ducandu-se repede catre dulapul ei vechi si plin de praf si panze de paianjen . Cauta prin hainele ei vechi si murdare jurnalul ei in care isi scria toate gandurile despre Sanda si Egor [ el ] . Deschide repede la pagina unde a ramas de scris pana sa o sinucida propriul iubit . Egor , citea cu lacrimi in ochi toate cuvintele aproape sterse scrise de catre ea . Rupe foaia cu mare grija il baga inapoi printre hainele vechi si murdare si pleaca din camera ei trantind usa tare , in acel moment cade tabloul Domnisoarei Christina si se sparge in bucatele de sticla . Auzindu-se o bubuitura puternica la parter toti au venit sus in camera ei sa vada ca s-a intamplat , lasand-o pe Sanda jos la parter bolnava . 

Toti au intrat pe usa speriati vazand tabloul spart in mii de bucatele . Iesind din el spiritul si mai diabolic a Christinei ducandu-se jos la Sanda . Coborand pe scari cu niste pasi marunti Sanda se ridica dupa canapea incet neavand voie sa faca asta uitandu-se speriata la spiritul Christinei .

In momentul in care voia sa tipe Domnisoara Christina i-a loat glasul ducandu-se la ea ca sa ii faca ceva , iar Sanda mergand in spate fara sa vada pe unde o ia se impiedica de canapea si cade jos . Incepe sa planga necurgandui lacrimi , iar Christina ii sorbea dururea din priviri disparund intr-o ceata profunda .

Domnisoara ChristinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum