Partea VIII .
" O noua zi , un nou chin din partea Christinei " ... Primele cuvinte care ii trec lui Ego prin minte , dupa ce se trezeste . Iese din camera , mai mult adormit indreptandu-se spre baie . Intra in ea ducandu-se spre veceu ca sa isi faca nevoile , dupa scarpinandu-se in cap , c-am scarbos , dar asta este adevratul Ego . Se duce in fata oglinzii lundu-si periuta de dinti si punandu-si aproape jumate de tub .
Dupa ce se spala pe dinti , scuipa in ghiuveta sange , fara paste doar sange . Ego , nu se sperie crezand ca are o problema dentara la masele , isi i-a paharul isi pune apa in el si se clateste in gura , veda ca , cand scuipa ca nu mai curge sange ci doar pasta de dinti alba ca si pereti din baie . Iese din baie , indreptandu-se spre bucatarie si punandu-si un pahar de Tequila , asezandu-se pe un scaun la barul sau din bucatarie incepand sa fredoneze manele . Ciudat , ca acolo nu exista asa ceva , dar incepuse sa delireze de gand vazuse viitorul Andreei , inventat de Christina ca sa il sperie si sa o lase balta ca sa aiba nu mai gandul la ea . Christina , era o persoana modesta , dar care il iubea enorm de mult pe Ego si care si-ar fi dat viata pentru el chiar daca stia ca sentimentul nu este reciproc .
Nici nu se trezeste bine Ego , ca apare Christina , ducandu-se in spatele lui si punandui mainile pe corpul sau . Ego , se intoarce catre ea lund-o de maini si spunand-ui :
- Christina , ai castigat ! Mai doborat , numai am putere mandrestete . Ai sinucis , vorbind la figurat persoana draga tie .
Atunci apare de sus , o fata cu par cret , ochii verzi la care visa orice baiat sa o aiba .
- Buna dimineata , tata ! - pupandu-l pe obraz .. Ce mancam azi ? Sper ca avem faimoasele tale clatite cu sos si capsuni invelite in ciocolata cu un pahar de Ice Coffe combinat cu lapte si foarte mult zahar .
- A.. Andree..ee..aa ?- spunand Ego balbaindu-se
Se uita spre Christina si ii multumeste mimand pe buze .
- Andreea , da cati ani ai ?
- Am 14 , tata ! - razand .. Si vreau sa-ti prezint noul meu prieten . El este Niall .
- Niall ! - spune Ego exclamand de bucurie .. Mai ma sti ? Sunt verisorul tau , Ego .. Gogoasa .
Niall , se stramba , incercand sa zambeasca si mimind din cap " NU ! "
Ego , deja incepuse sa aiba vedeni . Plecase sus in camerea sa , intinzandu-se in pat si numarand morti ca sa adoarma . Incepea sa delireze , vedea mortii , isi vedea mama , de care el nici nu stia cum arata , sau cum o chema .
Totul , incepuse din ce in ce mai straniu pentru Ego . Viata ii devenise un mister , denedezlegat . Isi vedea mama si tata-l prima data la spital cand se nascuse el . Parinti sai vruiau o fata , de aceea l-au lasat balta . Petrecandu-si copilaria langa Christina , poate ca chiar o iubea pe ea nu pe Sanda . Poate ca Andreea avea dreptate , dar cum a putut da timpul in fata Christina ? Oare ea dupa ce a auzit ce a spus Ego i-a parut rau ? Incercand sa faca ceva , ca sa ii aduca ca pe vremuri acel zambet larg pe fata , pe care il vedea in fiecare dimineata cand erau copii sau cand se jucau in nisip facand castele . Ego , ramane confunz nu stia pe cine iubeste , nu stia daca mai este intreg la minte sau nu . Se intoarce pe partea dreapta vazandu-si in oglinda cum ii murise tata-l ... Intr-o fabrica , dupa doua ore ce se nascuse el [ Ego ] , isi aprinde o tigare neavand voie , arucand smocul pe un fir din neatentie si explodand toata fabrica . Spre deosebire de mama sa care s-a sinucis cand Ego avea 4 ani , deoarece se caia ca la lasat balta .