Partea IV .
Dupa doua ore de la accidentul provocat de Christina se intorc toti acasa fericitii, vorbind despre afacere . Au intrat in curte nevazand casa in flacari , pe Sanda lesinata pe jos si vecina lor moarta tocmai in casa lor . Ego , se duce in casa , dar cand pune mana pe cleanta de la usa se arde la mana , scotand un tipat fortat pe gura . Ceilalti au fugit repede catre Ego neobservand ca , casa era incojurata de flacari si fum necacios si ca Sanda era mai mult moarta decat in viata . Dar din fericire Domnisoara Christina se apropie de Ego ii i-a mana si ii vindeca rana doar cu o lacrima , curgand incet pe obraz catre palma lui . Ego , vazand ca rana i-a trecut si-a dat seama ca era Christina , a incercat sa ii spuna " Multumesc ! " , dar ea plecase departe de el . Ceilalti observa casa care lua foc si cazand bucati de caramida se d-au in spate , neatentionandu-l pe Ego ca se apropie o caramida mai mare decat capul sau . Ego , uitandu-se in sus vede cum o caramida imensa se desprinde din structura casei . Ramane impietrit fara sa poata schita niciun gest , priveste cu groaza cum caramida , se apropie de el . La impactul cu aceasta se prabuseste la pamant , prin fata ochilor derunlandui-se intreg filmul vieti .
Dupa un timp se trezeste pe patul de spital , nestiind ce este cu el acolo , dar privirea dragosteasa a Sandei il linisti , lasand capul pe spate si expirand usor . Sanda , il ia in brate pe Ego , stragandu-l foarte tare si nemaiputand respirand .
- Ego , esti bine ?
- Da , dar tu esti ?
- Da , am sa-ti dau o veste . Esti curios ? - dand ea din spranceana stanga
- Nu . Da , zii !
- Sunt insarcinata . Avem un baiat . - spunand zambind pana la urechi
- Ce ? .. Adica , avem o fetita , avem o fetita . - spunand el mai mult cu gura inchisa
Sanda , il pupase pe frunte si iesise afara din cabinet , inchinzand usa incet . Ego , incepuse sa transpire de frica ca , Christina va face ceva rau copilului , in acel moment in mintea lui Ego se aude un cantec de leagan si un tipat de copil si de mama , Christina provoca tot ce era in mintea lui Ego , ea incercand sa uite de sanda si sa isi aminteasca de ei doi cand erau mici . Ego , incerca din rasputeri sa o scoata pe Christina din mintea lui , spunandui :
- Christina , lasa-ma ! Te-am uitat de mult .. Sa nu crezi ca daca ai murit voi sta nu mai cu gandul la tine , acum am o familie .
" Ego , Sanda nu e familia ta .. Daca tu crezi asta inseamna ca nu ti-ai dat seama doi ani de zile , de cand sunt eu moarta ca ea e cu ochii dupa bani si nu cu ochii catre inima ta cea mare si buna . Credema eu stiu ce vorbesc ! Crezi ca daca am murit numai te iubesc ?! Sa sti ca eu inca tin la tine , dar vad ca tu nici ca o ' sora' nu mai ti la mine .. Si pentru asta ma voi razbuna . Nu pe tine , nici pe Sanda ci pe viitoarea mostenitoare a familiei mele . Daca va fi mostenitoare ! "
Domnisoara Christina , dispare din mintea lui Ego zambind si facandui cu mana la cum ar zice " Iti promit , ca fica ta va muri . " . Ego , se ingrijoreaza si mai tare , pulsul inimii ii batea mai tare de cat trebuia , transpira din ce in ce mai rau , iar ochii lui albastrii erau mai mult rosii din vina Christinei . Parul din cap incepea sa cada de la atata stres , avand din ce in ce mai multe riduri , cearcane si urme de furie pe fata sa . Isi trage aparatele din maini si fuge catre masina , orpindu-l Sanda .
- Ego , unde pleci ? Si ce-ai patit .. Ce este cu tine ?
- Nu e treaba ta unde plec eu .
Ego , iesind pe usa din spital nervos si ducandu-se direct la masina . Sanda il apuca de mana si il trage catre ea , dar el ii da peste mana si se urca in masina , pornind cu o viteza ilegala .