Capitolul 11

316 0 3
                                    

Partea 11

 - Ce ai prefera trecutul sau viitorul ?

- Prezentul .

- Familie sau bani .

- Cariera . 

- Mda , macar astazi ai vorbit cu mine , nu ca alte dati cand stateai muta si nu intelegeam ce ai pe suflet . Esti mai bine , nu ?

- Mai ma ti mult de vorba ma asteapta datoria !

- Ce datorie ? Andreea , lasa figurile , eu zic sa te lasi de acest ' job' de a vinde droguri si sa iti continui cartea . Gata cu sedinta de astazi , ne vedem maine la aceasi ora . 

Ies din cabinet , trantind usa si ducandu-ma nervoasa acasa , vrund sa dau cu pumul in prima persoana pe care o vad . 

Ajung acasa , lasand usa deschisa , nepasandu-mi ca va intra cineva peste mine . Fug in spre camera mea aproape daramata , lundumi toate notile si mototolindu-le de nervi , pentru ca acum toata lumea stie ca vand droguri si ca sunt bolnava mintal , dar asta am adaugat-o eu ca sa nu imi faca ceva politia . De vreo 4 saptamani ma duc la phsilog , dar nu rezolva nimic . Mai mult imi face rau , spunandu-mi ca parinti mei nu mau iubit si ca s-au omorat singuri ca sa scape de mine , dar nu este asa ; eu am inima tatalui' meu in corp si mereu este langa mine cand am nevoie , chiar daca nu pot sa il vad , ci doar in poze . 

Aud usa , iesind din camera vazand usa inchisa , stiind ca s-ar putea sa fie mama adoptiva .

- Aaa , mama adoptiva .. tu esti ? - facand o pauza lunga si simtind o adiere calda in spatele meu .

Ma intorc speriata , sperand ca este geamul deschis , dar dintr-o data cineva lipeste de perete , tinandu-ma puternic de gat si nesalandu-ma sa respir . Mainile imi amortisera , vrund sa il pocnesc . Incepusem sa plang fortat si respirand pe nas , dar nu prea puteam . Dandusi caciula jos din cap si dandu-mi cu palma peste fata , cazand neavand putere sa ma ridic . Tuseam oribil , imi venea sa vomit intr-una , neavand ce sa dau afara . Ma leaga de picioare si maini , lunduma de par si tarandu-ma afara , arucandu-ma intr-o masina jegoasa si pornind pe un drum interzis . 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 01, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Domnisoara ChristinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum