Partea V .
** Ego , urcandu-se in masina si pornind cu o viteza ilegala , indreptandu-se spre cimitirul Christinei , care era la marginea orasului . Unde nimeni nu avea curajul sa calce in acel cimitir , sufletele celor ingropati acolo nu erau pasnice ci diabolice ca si cel al Christinei . Iar , Ego se dusese in acel cimitir ca sa ii spuna odata Christinei ca el o iubeste pe Sanda si ca pe ea nu a iubit-o niciodata ca o sora ci doar ca o prietena si ca nu a avut sentimente fata de ea . Ego , intra in cimitir inghintidu-si scuipatul si facand ochii mari , deschide poarta cu mana vindecata de Christina , ducandu-se spre mormantul plin cu flori ofilite al Christinei , se uita inspaimantat la poza ei , la care aveai impresia ca se holbeaza la tine . Ego , se uita mai atent la poza ei vazand ca dintr-o data Christina zambeste perves lui el si mutandusi parul doar dand din cap , Ego se uita speriat la poza apropiindu-se de ea , iar in acel moment doua maini albe ca si crucea se aseaza usor pe fata lui Ego ; jucandu-se cu buzele lui si ochii inchinzandui doar cu ajutorul degetului aratator .. Ego , adoarme ca un copil , cazand langa mormatul domnisoarei Christina si dormind ore intregi acolo .
Dupa 7 ore de somn adanc , se trezeste intr-un pat alb cu petale de trandafiri si cu doua lumanari la marginea patului . El vazand ca era legat de pat , la picioare si maini , dar si cu scoci la gura se sperie incercand sa tipe dupa ajutor ; observa ca nu era nimeni , decat o usa care se deschide la perete si venind inspre el Christina imbracata indecent si punandu-se peste el , dezbracadu-l de camase si de pantaloni ; Christina il zgarie pe piept , iau dupa pupandui ranile provocate de ea .Ego , incerca sa scape de o runda de dragoste , zbatandu-se cat putea el , dar nu reusea ... Christina , ii dadu bandajul jos de la gura spunandui : " Te excit nu ? Defapt iti place .. Sanda , nu te-a satisfacut ca mine , nu ? Stiu , stiu . Sunt perfecta , stiu sa satisfac un barbat , dar ce conteaza este ca sunt si buna si nu , numai Christina proasta familiei ! " . Ea se ridicandu-se de pe Ego si plecand in fata oglinzii lund un trabuc si ducandu-se inapoi pe Ego ; ca sa-l " satisfaca " .
" Ego , aprinde-mi si mie trabucul . Mersii ! Asa unde am ramas ... " . Christina , se apleaca catre fata lui Ego suflandu-i tot fumul in fata si scuturand zmocul de la trabuc pe pieptul lui cu patratele si rani . In acea secunda , Ego tipa de durere , iar Christina sufla fumul strambandu-si gura catre usa si zambind indragostita catre Ego . Aruncand tigarea pe jos , calcand pe ea si ducandu-se langa Ego punandu-se pe pieptul lui cu capul si incepand sa ii cante un cantec la care nu intelegeai decat : " Te-am iubit , mai parasit .. Acum eu ma voi razbuna .. lalala " .
- Christina , ce tot zici acolo ? Eu nu te-am iubit , tu ai avut iluzia asta ! - ridicandu-se in fund ... Eu te-am iubit ca pe o prietena nu ca pe o sora sau ca pe o iubita , si de ce mai adus aici ? Nici moarta nu te saturi de futut , zii ! - tipand el la ea
" Draga , Ego , draga .. Eu si moarta tot rebela sunt . Sunt bad girl ! " - scuipand ea pe jos
- Bad girl ? ' laugh' .. Boate bad bitch , nu bad girl .... Totusi sa schimbai subiectul despre tine , ce vrei sa fac ca sa ma lasi in pace odata si pe mine si pe ceilalti ?
" Tu ce crezi ? ... Esti chiar asa prost ? "
- Mi-am dat seama vrei sex , nu ? Bine , dar te juri ca ne lasi in pace , da ?
" Cum sa nu ! - punand mana la spate si punandu-si degetul din mijloc peste cel aratator "
Christina , se pune peste Ego dandui chilotii jos si incepand o seara amoroasa . Dimineata Ego se trezeste la el in pat langa Christina , manganindu-l pe fata .
" Buna dimineata , soare ! Ti-a placut aseara ? Sa sti ca te pricepi in a satisface o fata , mai degraba femeie , doar am 19 ani acum , nu ? "
- Da , da . Acum pleaca si nu spune nimanui asta .. S-a inteles ?!
" S-a inteles ! Totusi sunt doar un spirit cum pot vorbi eu cu ceilalti !?! - razand sarcastic