Capitolul II

1.1K 11 3
                                    

Partea 2 .

Sanda , se ridica usor dupa jos punandu-se pe canapea . Ceilalti coboreau jos vorbind toti in cor despre cum s-a spart tabloul Christinei . Sanda se ridica-se dupa canapea ducandu-se la ei sa la povesteasca , se uita in stanga si o vede pe Domnisoara Christina care langa ea era Sanda [ ea ] spanzurata si spunandui ca daca va spune ce s-a intamplat , exact ce vede ea va si pati . 

Sanda de frica se aseaza jos pe canapea stricandu-l pe Ego catre ea . 

- Sanda , am gasit ultima pagina din Jurnalul Christinei ! Haide sus sa-l citim impreuna . - sopteste Ego la urechea Sandei .

- Dragul meu , las-o pe Sanda cu noi ! - spunand vecina cu o privire neagra

- Nuu . - spunand eu lando pe Sanda de mana si urcand sus . 

- Ego , unde ma duci aici e camera Domnisoarei Chritina . Vrei sa mor ? 

- Taci si mergi . Nu vei muri ! Vreau sa-ti arat ceva .

Au intrat in camera Christinei usa scartaia mai rau decat un leagan rupt . Fereastra s-a dat dintr-o data la perete aparand o umbra neagra la geam , dar disparand doar clipind din ochii . 

Ego a dus-o pe Sanda catre tablou aratandui poza si scrisul de pe spatele pozei . Sanda , s-a uitat atent la scris , dar nu putea sa citeasca pentru ca vedea in ceata de cand a intrat in camera Christinei .

- Christina , e puternica iti poate face ceva rau Sanda ! Eu zic sa te duci la mormantul ei sa-ti cer scuze . 

- Ca ce ca stau cu tine ? .. Si ca mai este un pic si vom avea o nunta si 2 copii ?

- Ce nunta vom avea daca tu mori ? - batand in lemn

- Nu ! .. Nu sunt proasta ei ! 

Dintr-o data fereastra se inchide brusc si usa se balanganea scotand un sunet care te zgaria pe creier . 

- Vezi ce-ai facut ? Ai enervat-o !

Dintr-o data catre Sanda se indreapta cu viteza un cutit Ego o impinge catre dulap dand cu capul , iar cutitul ducandu-se catre oglinda si spargand-o . Era oglinda norocoasa a Christinei , o avea de la mama sa care murise omorata de niste pedofili . Si ea jurase ca vor regreta acei pedofili , pastrand aceasta oglinda si facand in fata ei rugaciuni , drogandu-se , fumand si facand dragoste cu barbati cu varsta a treia in fata oglinzii . In ea intrasera tot felul de amintiri jenante si placute . Dar nu intrasera nu mai acele amintire , intrase si mama Christinei . Si de aceea tinea la ea ca la bijuterii , iar acum se va razbuna . 

- Nu .. pot.. sa.. CRED ! - tipand Sanda cu lacrimi in ochi - Era oglinda Christinei , voi muri , voi muri ! -punandu-se intr-un colt si clatinandu-se ca o femeie cu probleme mintale

- Nu vei muri ! NU MAI cobi , tampit-o !

Dintr-o data apare Christina ducandu-se la Sanda si spunandui : " Asa cum mi-a murit mama , asa vei muri si tu ! " .. Intrand in dulap si razand curgandui sange la gura si facand ochii mari si negri ca noaptea .    

Sanda , incepea sa tremure nu stia ce sa faca se ruga in gandul ei ducandu-se la oglinda si lund bucatile in maini , intrandui adanc in palma curgandui sange negru ca ochii Christinei . Ego , se duce la ea dandui o palma si spunandui ca a innebunit de tot ....

Asa trecu o saptamana , Christina nu mai daduse niciun semn de viata .. Sanda se linistise , sufland usor si zambind ca si-a mai revenit . Ego , plecase la servici , iar restul familiei erau plecati cu afacerile in Los Angeles . Sanda ramasese singura acasa , ducandu-se in bucatarie si facandusi o cafea cu lapte si frisca . da drumul la foc , vede ca nu se intampla nimic .. Se duce in sufragerie , iar peste 5 minute cand se intoarca in bucatarie era plina de flacari si fum inecator . Sanda suna la pompieri , dar Christina ii da peste mana cu o curea rupta si plina de sange .

" Ti-a fost dor de mine , nu ? .. Vezi curea asta ? Sti a cui este ? Este a ta jigodie imputita ! Nu iti mai amintesti ? Cu ea mi-ai batut cateau pe Bella ! Si acum vei suferi exact ca ea ! "

Christina ,  loase cureaua si se pregatise sa dea in Sanda , dar pe usa intra vecina fazand focul . Christina , dispare in fulacarile si fumul pe care-l provocase facand ochi mari , negri si curcandui sange din ochii . 

Domnisoara ChristinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum