Partea VI .
Ego , se ridica din pat , dandusi cu mana prin par si privind fericit ca , casa s-a reparat repede de la accidentul cu focul . Se duce in fata oglinzi , vazand ca era bine si ca nu avea urme pe el si rani . Coboara jos , vazandui pe toti imbracati in negru si plangand cu luminari in mana . Ego , se baga repede printre ei vazand-o pe Sanda intr-un scriu batut in diamante si tinand o lumanare in mana , curgand-ui ceara cea fierbinte pe degete . Sanda , era imbracata intr-o rochie de mireasa si langa ea un costum de bebe , costumul Andreei [ fata lor ] , nascuta cu o zi in urma pana sa moara Sanda .
Cea mica plangea , incercand sa o strige pe Sanda ; era un copil deosebit simtea ca ii murise mama si ca tata-l ei era prabusit pe jos , ' inecat ' in propriul lac de lacrimii . Cand plangea lacrimile ei erau albastre ca si culoare unui cristal , ochii ei mari si verzi , parul brunet si ondulat ca niste paste , semana mai mult cu Domnisoara Christina , decat cu propria mama .
Dupa o saptamana de la moartea Sandei , Ego era in camera Andreei povestind-ui despre Sanda , ca era o persoana cu suflet care tinea extrem de mult la ea si la el , dar la care in trecut a avut niste conflicte cu o prietena buna de a lui , pe nume Christina . Andreea , nu intelegea ce spune tata-l sau , dar isi daduse seama ca vorbea despre mama ei si incepuse sa rada , aducand un zambet pe chipul lui Ego . Acesta o adoarme cu un cantec de leaga pe care obisnuia sa il cante mama lui pana sa il paraseasca la usa familiei Christinei , el iesi usor pe usa ducandu-se in camera sa si punandu-se pe marginea patului gandindu-se la Sanda ...
Usa se deschide usor , intrand Christina si lundu-l de mana si punandu-so pe obraz . Ego , isi retrage mana , uitandu-se urat la el si intorcandu-se cu spatele si intreband-o :
- Tu ai omorat-o pe Sanda ? - intorcandu-si capul
" Ego , ti-am promis ca nu voi mai face niciun rau ! - razand ea cu gura inchisa "
- Si daca nu ai omorat-o tu .. Nici a omorat-o ?
" Tu ! .... Ai lasat-o balta la spital venind la mine la cimitir , si plecand nervos .. Ea in acel timp s-a ingrijorat foarte rau , inima ii batea tare si intr-un final , s-a stins iubirea ta .. Eh , totusi pentru mine este un final fericit . Si sper ca fata ta sa nu fie jicodie , sa semene cu mine . - dand din ochi "
- Parca ai zis ca nu vrei sa fie jicodie !
" Haha .. Ce sa zic , foarte amuzant . Nu mai lua glumele de pe Google. "
-Pa , Christina ! - spunand plecand pe usa .
Ego , se duce pe holul casei si zicandu-si " Ca , casa este pustie doar cu el si Andreea . " , ceilalti fiind plecati cu afacerile prin Los Angeles , Anglia si New York