Epilog

904 81 18
                                    

Joe:

Další bod zlomu, rozcestí uvízlé na silnici.

Uslyšel jsem z rádia a musel se pousmát, Time Of Your Life. Je úžasný pocit když pouští vaší písničku v rádiu. Je to jako další příčka.

Čas tě chytí za zápěstí a ukáže ti, kam máš jít

Vzpoměl jsem si na to jak jsem ten text psal. Rosemary tehdy bylo asi šest a chtěla abych jí to zpíval každý večer, měla noční můry a bla se usnout.

Tak udělej tuhle zkoušku co nejlíp a neptej se proč

Psal jsem ten text dva týdny, tenhdy byla ona mojí inspirací. Teď je to Adrianne, jediná žena mimo Rosemary kterou bych mohl milovat.

To není úloha, ale ponaučení získané časem

Tohle jsem jí říkal pokaždé když jsem se jí ptal proč pláče, že to nemá smysl, když mi odpovídala „neptej se mě, nechci přemýšlet"

Je to něco nepředvídatelného, ale nakonec je to správné

Život je změna, všechno končí, bohužel její život s tím také. Alespoň jsem si to myslel dokud mi nezavolala.

Doufám, že jsi v životě prožila krásné časy

S Honzou bude šťastná, vím to a věřím v to. Je to dobrej kluk, měla by se ho držet.

Fotografuj a udrž si ty obrázky v hlavě

Tolik vzpomínek na dobu kdy byla máma živá. Když jsme byli na pouti a tam mě poznal první člověk. Neuvěřitelný pocit.

Zavěs to na regál při pevném zdraví a v dobrých časech

Všechno se tak rychle změnilo, občas mi chybí ty časy když jsi Rose přede mnou zkoušela pozdravy do videa a ptala se jaký bude nejlepší.

Tetování vzpomínek a mrtvá kůže na zkoušku

Na levém kotníku mám vytetovanou kapku krve. Nikdo to nepochopí, jen já a Rosemary.

Pro všechno hodnotného, co za to stálo vždy

Náhle někdo zazvonil na zvonek přede dveřmi. Překvapeně jsem sebou trhl a vydal se ke dveřím.

Je to něco nepředvídatelného, ale nakonec je to správné

Chytil jsem za kliku a opatrně otevřel. Pohled mi sklouzl na Honzu a dívku s kapucou nasazenou tak, aby jí nebylo vidět do obličeje.

Doufám, že jsi v životě prožila krásné časy

Sundala si kapuci a můj víraz se okamžitě změnil.

Je to něco nepředvídatelného, ale nakonec je to správné

„Joe..." objala mě. Byl jsem jako přikovaný, nemělo smysl cokoliv říkat. Neverbální komunikace postačila.

Doufám, že jsi v životě prožila krásné časy

Ahoj!

Tak je to tady... moment kdy šílená, nereálná, nelogická fanfikce jménem Riverra skončila :D
Bylo to dlouhý, byla jsem jíná ale s epilogem jsem spokojená, všichni jsme happy ne?
Pokud máte na postavy nějaké otázky, dávám vám poslední možnost se jich v komentářích zeptat na cokoliv. Těším se na odezvy ke konci.

Avrrile :*

Riverra 2 - USNOUT (MenT Love Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat