Del 4

402 17 7
                                    

(Vet at det er lenge siden jeg oppdaterte men jeg har vært på Norway cup forrige uke også etter på har jeg vært i Kristiansand. Så har ikke hatt så veldig mye tid men her er neste del❤️❤️)
(Spoler frem til lørdag)
(Stina's pov)
Jeg våknet av vekke klokka, jeg reiste meg opp og skulle vekke line for hun våkner aldri av vekke klokka. Line sov over til meg i natt fordi vi må dra tidlig til konserten siden det tar sju og en halv time med tog fra Bergen til Oslo. Klokka var nå 03:45 så vi hadde en time og et kvarter til og ordne oss på og dra til tog stasjonen. Toget dro fra stasjonen klokka 05:00. Det var litt dumt at vi måtte dra så tidlig, men vi er jo store fans så det gjør ingenting. Når jeg endelig fikk veket Line gikk vi på badet og ordnet oss. Jeg tok på meg en shorts, topp og en tynn jakke (bildet på toppen til venstre) og line hadde på seg en kjole (bildet på toppen til høyre). Etter vi hadde kledd på oss gikk vi ned og spiste frokost, mamma var allerede oppe siden hun måtte kjøre oss til tog stasjonen. Når vi hadde spist ferdig ropte mamma på oss.
H-(Helen/Mamma)
H- "jenter nå må dere komme ellers rekker dere ikke toget"
Jeg så på klokka det var ti minutter til toget gikk så vi løpte ut i gangen og tok på oss sko, jeg tok de hvite conversene mine og line tok sine svarte. Når vi kom til togstasjonen sto toget der og skulle dra nå, men vi kom oss på toget i tide og var nå på vei til Oslo.
(Spoler til de er i Oslo)
Vi sto nå utenfor inngangen til konserten og ventet på M&M. De sa at de skulle møte oss her, men her var det mange fans så jeg håper de ikke blir skadet når de kommer ut. Fem minutter senere hørte vi mange skrik fra fansen, vi så mot inngangen og der sto M&M. Vi gikk fram mot dem og skulle akkurat til å gå inn da jeg hørte noen komme mot meg bak fra. Det neste som skjedde var at alt ble svart, det siste jeg hørte var Marcus, Martinus og line som ropte "STINA!!!"....
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Mer? Skal oppdatere oftere❤️

Marcus og Martinus~ Livet med to kjendiserTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang