Stina's pov*
Jeg gikk mot konsert stedet for å møte tml. Jeg ville helst unngå marcus og martinus så jeg sto opp en time før dem slik at jeg kunne gå ditt alene. Vi skulle uansett øve på "cold as ice" så jeg måtte komme ditt litt tidligere. Når jeg kom var tml der allerede og de hadde allerede begynt å øve litt. Det gjør meg ikke noe uansett for jeg skal bare være med og synge noen lyse toner. (Altså de som kommer i bakrunn av sangen hvis du har hørt den så vet du hva jeg mener). Og jeg skal synge den der når sander synger den "ice" som varer litt lenge inni sangen nesten på slutten. Du forstår hva jeg mener hvis du har hørt sangen så forstår du det. Hvis du har hørt den, så skal jeg synge den setningen som er etter at laurent synger "she's hot like fire, but cold as ice. We're both been bad babe let's make it right". (Bildet på toppen altså). Jeg satt meg ved siden av sander og vi begynte å øve.*
Når vi var ferdig med å gå gjennom sangene en tur gikk vi opp på scenen for å prøve og synge der sånn for å se hvordan det går når vi er på scenen. Når vi var ferdige gikk vi tilbake på Backstage området og der sto marcus, martinus og Kjell Erik. Da marcus og martinus så meg begynte de å smile og vinke til meg, jeg bare snudde meg vekk.
Tinus pov*
Jeg og marcus hadde nettopp kommet til Backstage stedet, men vi synes at det var litt rart at Stina allerede hadde gått. Da vi kom ditt hørte vi the Main level synge så da forsto vi hvorfor Stina hadde gått før oss, men det kan også være fordi hun hater oss. Når de var ferdig så kom de mot oss, jeg og marcus vinket til Stina bare sånn for å vise henne at vi var her. Hun så på oss da vi vinket, men så snudde hun seg vekk akkurat som om vi var luft.T- Stina kan vi få snakke litt med deg om opptredenen
S- greit
M- så vi hadde tenkt å synge en ekstra sang mens du var på scenen, går det bra?
S- ja da, hvilken sang så kan jeg øve litt
T- nei du skal ikke synge bare spille litt gitar
S- Ok, kan jeg få melodien da?
M- ja her, men denne sangen er ikke vår da så jeg tror ikke du har hørt den
S- I er du at jeg bare hører på sanger av dere for det er feil
T- nei det er ikke det vi sier, men vi tror bare ikke du har hørt denne
S- greit hva heter de som synger den
M- big time rush
S- Ok de har jeg ikke hørt om da, men hva heter sangen da?
T- sangen heter "cover girl"
S- greit jeg skal øve på den så overnatter jeg synging til dere
M- greit, skal vi gå å øve
S- greit*
Stina's pov*
Vi var på scenen og sang, men det var noe som var litt rart siden marcus og martinus ikke ville øve på den sangen som de skulle ha med. Jeg bryr meg egentlig ikke siden jeg kan det som jeg skulle spille på gitar og ellers skulle jeg bare sitte der. Hvis guttene ikke vil øve på den så skal ikke jeg bry meg, men det er en rolig sang da og det er tydelig hvis den de skal avslutte med. Det er noe som jeg ikke forstår da, men jeg bryr meg egentlig ikke. I sangene som jeg skal synge med marcus og martinus skal jeg egentlig bare danse og være med å synge på de høye tonene. Jeg gleder meg til at denne konserten er ferdig for da kan jeg endelig dra hjem og pakke tingene mine og flytte vekk fra trofors. Jeg ringte mamma i går og hun forsto meg og så.at når jeg kom hjem så skulle vi dra så fort som mulig. Jeg er glad for at mamma forstår og jeg er vertfall glad for at jeg skal komme meg vekk fra dem. Det er egentlig noe som er rart, og deler at en liten del av meg sier at jeg vil bli. Bare at den delen som sier at jeg bør dra er mye større og jeg vil egentlig høre på den siden i stedet fordi guttene har lagd så sykt mye drama fra den aller første dagen jeg kom hit. Først så brydde jeg meg egentlig ikke, men det var før det de gjorde begynte å såre meg. Når jeg tenker tilbake på alt som har skjedd så angrer jeg egentlig på alt. Absolutt alt. Jeg er så sur på dem akkurat nå og det kommer jeg til være. Jeg vil flytte tilbake til Bergen mer enn noe annet. Uansett hva marcus og martinus sier så kommer ingenting til å forandre på det. Jeg vil ikke være i trofors lengere. Jeg vil ikke være sammen med marcus og martinus lenger. Jeg vil bare glemme dem helt fulstendig. Jeg vil bare bli kvitt absolutt alle minner jeg har sammen med dem. Jeg skulle egentlig ønske at jeg og Line aldri hadde vunnet for da hadde jeg fortsatt vært i Bergen sammen med vennene mine. Da hadde det å reise rundt på konserter meg marcus og martinus bare vært.en drøm som aldri kommer til å gå i oppfyllelse. Mest av alt så skulle jeg ønske at mamma aldri hadde fått den jobben som hun fikk her i trofors for da hadde jeg aldri vært naboen til marcus og martinus. Hvis mamma ikke hadde fått den jobben så hadde jeg aldri vært sammen med martinus. Når jeg tenker på det så kjenner jeg at det egentlig er noe som stikker litt inni meg. Hvorfor får jeg litt dårlig samvittighet av og tenke på at jeg kommer til å flytte fra marcus og martinus, jeg kommer ikke til å savne dem en gang for jeg vil aldri se dem igjen og jeg skulle også ønske at jeg aldri hadde vært fan av dem.T- hæ? Stina er det sant at du tenker sånn om oss?
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Mer?
Hei Jeg kommer ikke til å oppdatere noe mer i dag så jeg vil ønske alle et godt nyttår. Skal prøve å få til en del til i morgen, men har ikke tid til det i dag siden jeg synes det er litt frekt å sitte å skrive når jeg er på besøk til noen andre.
ESTÁS LEYENDO
Marcus og Martinus~ Livet med to kjendiser
FanficStina er 13-år og bor i Bergen, hun har et helt vanlig liv men, vil livet hennes forandre seg når hun og bestevennen line møter idolene sine Marcus og Martinus. Ikke nok med det så får Stina vite at hun og familien hennes skal flytte til Trofors og...