M og T- ......
S- "hallo, kan en av dere bare si om det er sant eller ikke"
T- "det er på en måte sant og ikke sant"
S- "så forklar hvorfor?"
L- "ja for jeg liker ikke at noen lyver til meg"
M- "greit. Vi slo opp med Anna, men det var ikke fordi at vi ble sammen med noen andre vi slo opp fordi hun begynte å bli gæren og ville slå fansen vår"
T- "så en måned eller noe etter at bi slo opp så ble vi begge sammen med noen andre og nå driver hun å forteller til fansen at vi slo opp med henne fordi vi fant en annen men det er ikke sant. Vi slo opp fordi hun prøvde og skade fansen, vi bryr oss om fansen veldig mye og vil ikke at en som henne skal skade dem."
S og L- "Awwwww❤️"
S- "foresten gutter har det vært sånn at noen av fansen har vært sure på dere fordi de tror på denne historien?"
M og T- "ja" sa de trist
S- "vel dere kan slutte å bekymre dere for det nå lenger for jeg ba han lyd mannen om å la mikrofonene deres stå på til jeg sa ifra og alle ute i salen kunne nå høre alt som vi har snakket om"
T- "seriøst??"
L- "ja det er sant hun sa det til meg i sta"
M- "tusen takk❤️dette kommer til å hjelpe oss veldig"**
Jeg våknet av vekker klokka det er søndag (altså dagen før vi flytter). Jeg måtte stå opp tidlig i dag fordi, jeg måtte pakke alle tingene mine og si hadde til alle vennene mine. Jeg begynte med å pakke alle tingene mine som plakater, klær, minner og ting som jeg har fått av venner fordi jeg skal flytte. Når jeg var ferdig med å pakke så gikk jeg til parken og møtte alle vennene mine fra klassen for å si haddeNavn på vennene mine
Line
Marthe
Karoline
Hanna
WendyS- Stina L-line M-Marthe K-Karoline H-Hanna W-Wendy A-(alle utenom Stina)
S- "jeg kommer til å savne dere så mye"
A- "vi kommer til å savne deg også"
M- "ja jeg vil ikke at du skal dra"
K- "samme her"
W- "ja, kan du ikke bli"
H- "ja, vil ikke miste en av mine beste venner"
L- "ja Stina vi vil at du skal bli"
S- "dere ta det med ro, dere kan jo besøke meg i ferien eller noe sånt"
A- "ja, men det tar jo nesten 14 timer å kjøre bil ditt"
S- "ja jeg vet, men dere kan jo ta fly fra Bergen og til Trofors. Det er det vi skal"
A- "ja kanskje"
S- "men dere jeg er nødt til å gå nå vi skal dra om en time"
A- "Ok hadde Stina"
S- "hadde"**
Mamma ropte at jeg måtte komme, jeg gikk ned og tok på meg skoene mine. Når jeg hadde satt meg inn i bilen satt jeg på light it up av M&M, den er dritt bra. Etter litt kjøring gikk vi inn på flyplassen og satte oss på flyet til Trofors. Jeg sovnet med nesten en gang flyet lettet, jeg gleder meg til å komme fram.
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Mer?
YOU ARE READING
Marcus og Martinus~ Livet med to kjendiser
FanfictionStina er 13-år og bor i Bergen, hun har et helt vanlig liv men, vil livet hennes forandre seg når hun og bestevennen line møter idolene sine Marcus og Martinus. Ikke nok med det så får Stina vite at hun og familien hennes skal flytte til Trofors og...