Del 7

340 12 0
                                    

(Etter øvingen)
Stina's pov*
Nå var vi ferdig med øvingen og det var igjen en time til konserten starter, fansen ble slippet inn i gangen for lenge siden men om et kvarter blir de sluppet inn på der konserten skal være. Konserten holdes inne i en bygging i Oslo. Jeg og line gledet oss veldig til å synge sammen med gutta, men jeg var litt nervøs i tilfelle Anna prøver å skade meg igjen. Nå var vi på det rommet der kjendisene slapper av før og etter konserten, jeg sa til line at jeg måte snakke med henne om noe og tok henne med meg til døra som leder ut til der fansen sto og ventet på å komme inn.
S-Stina L-Line
S= "line du må ikke fortelle gutta at jeg skal flytte til Trofors på mandag"
L= "hvorfor?"
S= "fordi da skjer nesten akkurat det samme som skjedde med Anna og gutta er nesten aldri hjemme uansett så det er ikke noe vits"
L= "greit jeg skal ikke si noe"
S= "bra, la oss gå tilbake nå"
Da vi skulle gå gjennom døra for å komme til Backstage rommet gikk vi ut feil dør, så vi gikk rett ut til der fansen sto. Siden de som møter kjendiser får Backstage pass så skulle vi gå ut av køen og vise det til vaktene, men akkurat når vi skulle gjøre det så åpnet døra til scenen seg og alle løpte inn. Jeg og line sto nå midt i klyngen nesten helt fremst ved scene kanten og vi kom oss ikke ut siden det var så trangt og så mange folk der. Vanligvis ville ikke dette ha plaget meg og line siden vi er store fans av gutta, men Mac og Tinus kommer sikkert til lure på hvor vi ble av og hvorfor vi ikke har kommet tilbake enda.

Mac's pov*
Jeg begynner og lure på hvorfor Stina og line ikke har kommet tilbake enda showet starter om ti minutter. Det eneste jeg vet er at Stina sa at hun måtte snakke med line, jeg kan se at Tinus er litt bekymret også han går rundt i rommet og snakker med seg selv. Jeg begynner og le av han det er ikke ofte han er sånn.
M-Mac T-Tinus
T= "hvorfor ler du"
M= "jeg ler av det"
T= "greit så jeg er litt stressa men det er fordi jentene bare gikk uten å si hvor de gikk og de la igjen telefonene så vi ikke får ringt dem"
M= "Tinus ta det med ro de kommer nok etterhvert, dessuten så skal vi synge en sang uten dem før vi skal ha med dem, de skulle sikkert bare pynte seg litt eller noe sånn"
T= "ja du har vel rett, men hvis det har skjedd noe med dem så må vi fikse det"
M= "jada slutt og være så dramatisk"

Stina's pov*
Lurer på om gutta begynner og bli bekymret snart de har liksom ikke ringt eller noe enda, vent telefonene våre ligger igjen på Backstage rommet. Det forklarer hvorfor de ikke har prøvd å kontakte oss.
U= ukjent S= Stina
U= "hei Stina"
S= "hei, vent hvordan vet du navnet mitt"
Jeg snur meg mot personen for å se hvem det er og der står den personen som jeg helst ikke ville se igjen i hele mitt liv, personen som jeg skulle ønske at jeg aldri hadde møtt og plutselig kom jeg på at hun kunne skade meg skikkelig hvis hun fortsatt var lei seg eller sur for det som skjedde. Rett foran meg sto Anna...
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Mer?

Marcus og Martinus~ Livet med to kjendiserDonde viven las historias. Descúbrelo ahora