Jeg og line stormet inn døra, vi sa et lite hei til mamma så gikk vi opp på rommet mitt. Jeg la fra meg sekken på gulvet og hentet PC-en min, line hadde med sin egen PC. Vi gikk inn på siden der konkurransen skulle være, det sto at konkurransen starter om ti minutter. Vi snakket om hvor morsomt det ville ha blitt hvis vi vant billettene, jeg så bort på PC, det bar igjen tretti sekunder. Vi satt PC-en på fanget og gjorde oss klare, når det hadde gått en time var konkurransen ferdig.
(S)=Stina. (L)=Line
L- "Hva vil du gjøre?"
S-"NETFLIX!!"
L-" Greit, du er jo helt gal etter Netflix"
Vi bestemte oss for å se filmen dear John, den filmen er så bra det er en av favoritt filmene våres. Når vi hadde sett på femti minutter av filmen så ropte mamma på meg nedenfra, vi tok på pause og jeg løp ned til mamma.
(S)=Stina. (H)=Helen(mamma).
S-"Hva er det mamma?"
H-"Jenta mi jeg vet dette kan være hardt for deg, men vi skal flytte"
S-"HVA!!!"
H-"Jeg har fått meg en ny jobb så vi må nok dessverre flytte"
S-" Greit, men når skal vi flytte?"
H-" Vi flytter på mandag etter konserten til M&M"
S-"Greit, men hvor er det vi skal flytte?"
H-"Vi skal flytte til Trofors, Elvegata 2"
S-"Ok"
Jeg løp opp trappa og inn på rommet mitt, jeg grått som bare det. Line så på meg og jeg kunne se at hun var engstelig for hva som hadde skjedd.
(S)=Stine. (L)=Line
L-"Hva har skjedd?"
S-"Vi skal flytte på mandag etter konserten"
L-" HVA?,HVOR?,HVORFOR?"
S-" Vi skal flytte fordi mamma har fått ny jobb der, og vi skal flytte til Trofors"
Jeg var trist, men når jeg så opp på line sto hun der å smilte som bare det.
S-"Hvorfor smiler du?"
L-"Stina hørte du ikke hva du nettopp sa, du skal flytte til Trofors der M&M bor!"
L-"Sa mora di hvilket hus det var dere skulle flytte til?"
S-"Ja hun sa noe med Elvegata 2"
L-"Stina du trenger ikke være lei deg du skal jo bli naboen til M&M!!"
Jeg og line begynte å skrike og hoppe opp og ned.
Vi hørte et pling fra Telefonene våres, det sto at M&M hadde lagt ut noe på Instagram. Vi gikk inn og der sto det at de hadde kåret vinneren av konkurransen, vi gikk inn på siden å leste hvem som hadde vunnet. Den som vant het.......
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Mer?
VOUS LISEZ
Marcus og Martinus~ Livet med to kjendiser
FanfictionStina er 13-år og bor i Bergen, hun har et helt vanlig liv men, vil livet hennes forandre seg når hun og bestevennen line møter idolene sine Marcus og Martinus. Ikke nok med det så får Stina vite at hun og familien hennes skal flytte til Trofors og...