MARTINUS!?

241 9 1
                                    

Mina's pov*
Jeg må kysse martinus nå før de går fra senteret, men hvordan jeg kan ikke bare løpe bort å kysset han. Jeg vet det. Jeg vet hva jeg skal gjøre.

Stina's pov*
Jeg, Mac og Tinus gikk ut fra senteret og skulle gå hjem, da vi hørte noen rope på oss. Jeg snudde meg og der kom mina gående.
M- hva vil du mina?
Mi- jeg ville be om unnskyldning, jeg burde ikke vært så spydig mot det Stina unnskyld
S- det går bra
T- så var det noe mer du ville si?
Mi- ja, jeg ville spørre om vi kan være venner?
S- okey, men hvorfor vil du plutselig være venn med meg nå?
Mi- jeg var slem mot deg og jeg vil gjøre det godt igjen, men hv8s du ikke vil være venn med meg forstår jeg det
S- greit jeg kan være venn med deg, desuten så vil jeg være mer venn med deg enn fiende

Mina's pov*
Mi- yey takk stina jeg er så glad for at vi kan være venner nå

Hahahaha de er så lettlurte, jeg vil ikke være venn med Stina jeg forstår ikke hvorfor Mac og Tinus er venn med henne. Den eneste grunnen til at jeg sa det der er fordi da er jeg nærme martinus til en vær tid og kan finne en bra måte å kysse han på.

Tinus's pov*
Jeg synes det er litt rart at mina vil være venn med Stina når hun for et minutt sa stygge ting til henne, men det jeg synes er mest rart er at Stina faktisk sa ja til å være venn med henne etter det hun sa om henne. Jeg må snakke med Stina om dette når vi kommer hjem, dette likner ikke på den Stina jeg kjenner og liker.

Stina's pov*
Jeg lurer på hvorfor Mina plutselig ble så snill med meg, men en ting som er sikkert er at hun ikke klarer å lure meg. Den eneste grunnen til at jeg sa at vi skulle være venner er fordi da kan jeg finne ut hva hun vil.

Mina's pov
Stina tror på at jeg faktisk vil være vennen hennes haha så sykt dum hun er Hahahaha. Jeg ville ikke vært venn med henne om livet mitt sto på spill. Hvis jeg måtte velge mellom å dø eller bli venn med Stina hadde jeg valgt døden. Nå har jeg sjansen til å kysse martinus siden jeg driver sammen med den taperen. Jeg gleder meg til å se at hun gråter Hahahaha.

Tinus's pov
Mina har et sånt rart smil som sier noe sånn som "du er så ferdig" og det verste er at hun ser på Stina. Jeg lurer på hva hun tenker, men noe sier meg at det har noe å gjøre med meg. Hvis hun prøver å såre Stina så sverger jeg på at jeg kommer til å ta igjen, helt seriøst hun kommer til å angre.
Mi- du Tinus kan jeg snakke med deg alene?
T- hvorfor?
Mi- jeg vil bare si deg noe, men vil ikke at de andre skal høre det
S- bare gå å hør hva andre hun vil det går bra
T- sikker?
S- jada helt sikker
T- greit

Stina's pov
Jeg lurer på hva mina skulle si til Tinus de står der borte å snakker men jeg vet ikke om hva.
M- Stina går det bra?
S- hæ? Åhh ja unnskyld marcus jeg bare tenkte på hva Tinus og mina snakker om
M- Ok ta det med ro Stina hvis mina kysser Tinus så vet du jo at den eneste grunnen til det er fordi hun fortsatt liker han
S- ja, jeg bare håper at de ikke kysser lenge eller at han ikke kysser henne
M- Stina tror du virkelig at martinus kommer til å kysse henne
S- nei jeg tror ikke det
M- nettopp
Jeg snudde meg mot der mina og Tinus var bare for å se om de snart var ferdige med å snakke. Da jeg snudde meg så skjedde det noe som jeg aldri hadde trodd. Jeg så at martinus bøyde seg mot mina og de kyssa. Jeg kjente tårene begynte å renne nedover kinnene.
S- MARTINUS HVORDAN KUNNE DU, JEG VIL ALDRI SE DEG IGJEN!!!
Jeg snudde meg å løpe det forteste jeg kunne som marcus og martinus visste var veldig fort.
Tinus trakk seg unna og så stygt på mina.
T- STINA VENT!!!!
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Mer?
Hva tror dere kommer til å skje nå, kommer Stina til å tilgi Tinus?

Marcus og Martinus~ Livet med to kjendiserDonde viven las historias. Descúbrelo ahora